Lesklá čierna, červený interiér a disky charakterizujú celý projekt. Povedali by ste, že disky majú viac ako 30 rokov?
Nastala fáza skladania, ktorá je rozdelená na niekoľo etáp. Ako prvé bolo treba skelet postaviť na kolesá, namontovať nové tlmiče a skrátené pružiny. Všetky diely, samozrejme nové, aby všetko fungovalo ako má, vrátane nových čapov, ramien a podobne. Presne tu je ten moment, kedy prestávame Fiestu volať skelet, lebo sa začína podobať na auto :)
Vyleštené originálne 6 x 13" disky Ford RS na pneumatikách Conti SportContact 195/45 R 13 sadli ako uliate. Presne tie podčiarkujú celý projekt tak, ako sa na poriadne disky patrí. Povedali by ste že majú viac ako 30 rokov?
Palivová nádrž dostala po opieskovaní nový žltý lak. Túto žltú môžete zazrieť na autách Fiat Stilo SPORT. Nemenej dôležitú úlohu hrá v aute vytlmenie. Fiesta sa tlmí vážne od podlahy až po strop. Veď posúďte sami. Asfaltové pláty s fóliou od značky STP majú síce na celé auto váhu 10 kg, ale oplatí sa nešetriť. Odmenou bude tichší chod a lepší celkový dojem pri jazde ako keď tento fordík vyšiel z linky.
Na rad prišla aj skúška interiéru a kombinácia červených sedadiel a čiernej farby nám zrazu niečo pripomína... Túto kombináciu si vybrali vo fabrike aj pri Focuse RS500. Aj keď jeho menšia sestra má o celých 300 k menej, možno sa o pár mesiacov vedľa seba postavia na spoločnú fotografiu... Práce na hlavnej hviezde Ford RetroTour2011 pokračujú ďalej a my vás budeme informovať.
Pozrite si predošlé články o tomto jedinečnom Slovenskom projekte:
35-ročná fiesta sa chystá prejsť 3535 km