Pre porovnanie (vľavo) nový reproduktor s priemerom 20 cm Helix Ci3 a vpravo pôvodné osadenie.
Reproduktory z vrchu prístrojovej dosky. Vľavo je pôvodný výškový koaxiálny reproduktor, vpravo je nový Helix Ci3.
Najdôležitejší komponent je zosilňovač s DSP Helix V twelve
Pôvodne boli dvere vytlmené len minimálne. Teraz je vytlmenie použité na väčšine plôch veľkých dverí. Toto je kľúčová zmena pre kvalitný zvuk v aute.
Zvuk po naladení pomocou kalibrovaného mikrofónu už má všetky detaily
Perfektná je scéna nad prístrojovkou s dokonalými detailami a priestorovým zobrazením. Už nie je žiadny problém prehávať aj náročnejšie žánre bez obmedzenia dynamiky či levelov hlasitosti. Basová zložka je presnejšia, dvere už nerezonujú. Subwoofer vzhľadom na svoj stále relatívne malý priemer dopĺňa až prekvapivo takmer k najhlbšej oktáve (20-25 Hz). Pri celej montáži sa bral ohľad aj na to, aby sa výrazne nezvýšila hmotnosť. Celkovo,, vrátane tlmenia aj nových komponentov nepresiahla 30 kg.
Realizácia audiomontáže: www.auto-hifi.sk
Vymenený je aj subwoofer. Nie len reproduktor, ale aj pretlmenie celej ozvučnice prinieslo zásadnú zmenu schopnosti prednesu nízkych frekvencií. Skvelá správa je, že sa s drobnými úpravami podarilo medzi zadné sedadlá vtesnať a riadn vytlmiť na miesto 20 cm basového reproduktora nový, dvojcievkový s priemerom 25 cm.