Preto niet divu, že mnohé firmy a automobilky nevynímajúc, si na túto chvíľu odkladajú a pripravujú premiéry nových kampaní. Je tu predsa možnosť prehovoriť k najväčšiemu motoristickému trhu na svete! A taká príležitosť sa nemôže premárniť. Hyundai je v USA, podobne ako asi všade vo svete na prudkom vzostupe. Pre Superbowl šialenstvo si pripravili tri originálne reklamy:
V 5. roku promovania značky počas Superbowl predstaví Hyundai dovedna 5 samostatných reklám vysielaných v čase pred zápasom, pred výkopom a počas hry. Všeobecná téma reklám je značka a kultúra Hyundai. Dve sú zamerané na výkon a dynamiku noviniek Veloser Turbo a modernizovaný Genesis Coupé. Pre Hyundai ako aj diváka je toto veľká zmena, výrobca sa doposiaľ pred širokým publikom takto neprofiloval.
Reklama Jeden za všetkých, všetci za jedného v sebe nesie skvelú interpretáciu nesmrteľnej melódie z filmu Rocky. Chce poukázať na to, že v Hyundai všetkým záleží na úspechu značky...
Reklama Hyundai Gepard je 30 s spot zameraný na promo nového 1,6 litrového turbo motora s výkonom 201 k v modeli Veloster Turbo. Odkaz je jasný. Toto športové auto je rýchlejšie, než by ste si mysleli.
Reklama Mysli rýchlo je 30 s spot predstavuje v premiére týpka menom Bob, ktorý bude tvárou Hyundai v sociálnych médiách pre najbližšiu dobu. V tomto krátkom filme vezie mladý chalan svojho šéfa Boba, skúseného obchodného profíka v novom Hyundai Genesis Coupé R-Spec. Bob však už nie je najmladší a má istú zdravotnú situáciu, ktorú dynamické schopnosti 345 koňového kupé dokážu vyriešiť.