Do Autostadtu pribudla nová budova za menej ako 10 mesiacov. Strecha pripomína siluetu Porsche 911. Konštrukcia stavby ako taká, odkazuje na automobilový monokok. Na toto miesto neďaleko Wolfsburgu ročne zavítajú asi 2 milióny návštevníkov. Po novom rozšírení možno dané číslo narastie.
„So svojím netradičným dizajnom je táto budova jediná svojho druhu na svete. Má symbolický aj historický význam. Poukazuje na spoločné väzby medzi Porsche a Volkswagenom, ktoré vznikli už na začiatku a budeme ich udržiavať aj do budúcnosti,“ povedal Matthias Müller, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Porsche AG.
28 hektárový Autostadt sľubuje niekoľkodňovú zábavu v pavilónoch VW, Bentley, Škoda, Lamborghini, Audi, Seat a po novom aj Porsche.
Pre koho je Wolfsburg ďaleko, môže ísť navštíviť Porsche aj do rakúskeho Gmündu.
V novom pavilóne s rozlohou 1400 m2 vystavuje Porsche 25 áut. Samozrejmosťou sú aktuálne modely, ktoré dopĺňajú historické kusy. Napríklad, z roku 1948 v Autostadte nájdete prvé Porsche 356. Porsche kedysi vyrábalo aj vojenské vozidlá a poľnohospodárske stroje. Preto v pavilóne parkuje aj traktor Super 308. To znamená, že produkty Porsche spaľovali naftu už dávno pred Cayennom.
Návšteva Autostadtu poteší aj deti, ktoré môžu jazdiť v malých elektrických autách. Ak im to pôjde, dostanú aj vodičský preukaz. Ale na jazdu po bežných cestách to nestačí. Na otvorenie nového pavilónu zavítalo až 200 hostí. Medzi nimi nechýbali prví muži skupiny VW alebo automobilky Porsche.