Faceliftovanú verziu Mazda predstavila v USA. V Európe však iná nebude.
Predsa len však začnem exteriérom. Mazda zvolila len niekoľko malých úprav. Patrí medzi ne výraznejšia predná mriežka chladiča a upravený predný nárazník. Ten dostal väčšiu podobu s konceptom Takeri, ktorí v roku 2011 predznamenával podobu samotnej šestky. Rovnako tak automobilka pozmenila predné a zadné LED svetlá. Drobnosť predstavuje nová anténa, ktorá dostala podobu žraločej plutvy. Faceliftovaná verzia okrem toho prijala do voliteľnej výbavy nové 19 palcové zliatinové kolesá a nové farby.
Viac obnovy si vyslúžil interiér, v ktorom dizajnéri čerpali tvorcovia inšpiráciu z menších typov s označením 2 a 3. Výsledkom je prepracovaná palubná doska s viac vystupujúcim 7 palcovým displejom. Na palube je taktiež prítomná nová verzia multimediálneho systému Mazda Connect. Z vnútra sa musela vysťahovať páka ručnej brzdu, ktorú nahradilo tlačidlo. Budúci majitelia si navyše budú môcť nakonfigurovať nové farebné kombinácie.
Facelift šestky je na prvý pohľad takmer nerozpoznateľný. Do výbavy však pribudli nové bezpečnostné prvky a taktiež aj pohon oboch náprav. Výrobca navyše pripravil aj nové farby.
Interiér dostal prepracovanú prístrojovú dosku a 7 palcový vystupujúci displej.
Najzaujímavejšou zmenou bude možnosť voľby pohonu všetkých kolies. Táto novinka pripadla 2,2 litrovému naftovému motoru SkyActiv-D. Zatiaľ nevieme, či pohon oboch náprav bude k dispozícii aj pre iné pohonné jednotky. Mazda to však nevylúčila.
Automobilka okrem všetkého obohatila aj príplatkovú výbavu. Šestka bude môcť mať napríklad detekciu únavy vodiča, monitoring jazdných pruhov alebo mŕtvych uhlov. Do predaja pôjde už začiatkom budúceho roka.
Zdroj: autoblog.com
Prečítajte si aj: Mazda pripravila videomanuály k systémom Skyactiv