Najnižšia cena za novú RAV4 je na našom trhu 23 900€.

Najnižšia cena za novú RAV4 je na našom trhu 23 900€.

Za všetko hovoria čísla. Kým prvá generácia merala 3695 mm, novinka je dlhá až 4570 mm. Rozdiel však nie je len medzi 3 generáciami. Medzigeneračne Toyota znížila RAV4 o 25 mm, rozšírila ju o 30 mm a rázvor narástol o rovných 100 mm.

Dizajnovo RAV4 u nás už dávno na seba nepúta pozornosť. Inak tomu asi nebude ani v prípade novej generácie, ktorá sa svojím zjavom zaraďuje niekde do šedého priemeru. Predná časť pochádza z Toyoty Auris. Zvyšok karosérie pokrývajú dynamické krivky.

Kde Toyota stráca na dizajne takmer určite dobehne na spoľahlivosti. V minulosti patrila RAV4 k spoľahlivejším autám na našom trhu.
Cestujúci na zadných sedadlách môžu byť spokojný. Miesta na nohy budú mať viac.

Cestujúci na zadných sedadlách môžu byť spokojný. Miesta na nohy budú mať viac.

Nárast karosérie znamená aj väčší vnútorný priestor. Presne tak je to aj v novej Toyote. Zadný cestujúci získajú naozaj veľa priestoru na nohy. Sedadlá vzadu síce už pasažieri nedokážu posúvať dopredu a dozadu, no možnosť sklápania ostala. Objem kufra predstavuje 547 litrov. Vzniku prístrojovky predchádzalo čerpanie inšpirácie u Luxusu.

Ponuka motor tiež neprekvapuje. Toyota zaradila do ponuky jeden benzínový motor 2,0 Valvematic s výkonom 111 kW (151 k). Naftové motory sú dva. Slabší 2,0 D-4D má výkon 91 kW (124 k) a silnejší 2,2 D-4D dosahuje až 110 kW (150 k). Spolu s motorom si môžete spárovať 6 stupňový manuál, automat alebo prevodovku Multidrive S. V ponuke je pohon oboch alebo len jednej nápravy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Toyota ponúka novú RAV4 v troch stupňoch výbavy- Power, Active a Style. Súčasťou základu je napríklad elektrické ovládanie spätných zrkadiel, denné LED svetlá, manuálna klimatizácia, asistent rozjazdu do kopca, asistent zjazdu z kopca a 7 airbagov.

Najlacnejšia je verzia s pohonom jednej nápravy a so slabším dvojlitrovým dieselovým motorom. Cena je v tomto prípade 23 900€. Benzínová pohonná jednotka s pohonom všetkých kolies štartuje na 25 000€.

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj: Test Toyota GT86