Skupina A – STC (Small Touring Car)
Skupina A združuje kubatúry do 1600 cm3 a do 2000 cm3. V najmenšej objemovej triede do 1600 cm3 si tretie miesto rozdelili dvaja pretekári, Luděk Dolejš na Forde Fiesta a Jozef Šorman na Škode 130RS. Obaja skončili s rovnakým počtom 46 bodov. Luděk Dolejš dokonca vyhral jedny preteky na Pannoniaringu. Druhé miesto obsadil Pavol Dlugoš so Škodou Felicia, získal 127 bodov a vyhral šesť pretekov. Na víťaza triedy Mária Bobošíka stratil len 7 bodov a nebyť technických problémov na Masarykovom okruhu v Brne, mohlo byť finále ešte zaujímavejšie. Mário Bobošík na Volkswagene Polo vyhral triedu do 1600 cm3, nazbieral 134 bodov a vyhral trikrát. Mário ale dokončil všetky preteky, spoľahlivou jazdou a pravidelným bodovaním doviedol Polo k víťazstvu v triede.
Trieda do 2000 cm3 bola počas sezóny najviac obsadená, klasifikovali sme v nej až 28 pretekárov. Tretie miesto si opäť rozdelili dvaja pretekári, Franz Vogl a Stefan Schafhauser, obaja na Lotusoch Exige. Obidvaja získali 46 bodov, no Stefan dokázal vyhrať druhé preteky v Brne. Druhé miesto s počtom 77 bodov vybojoval Alexander Šuhajda s Renaultom Clio, dokázal to bez jediného víťazstva, no s pravidelným zbieraním bodov za druhé alebo tretie miesta. Víťazom triedy do 2000 cm3 sa stal Jiří Konečný s Renaultom Clio. Získal 116 bodov s náskokom 39 bodov pred druhým Alexandrom Šuhajdom. Jiří sa pravidelne umiestňoval na stupňoch víťazov a vyhral prvé preteky v Brne.
Skupina B – BTC (Big Touring Car)
Skupina B, to sú autá s objemom motora do 3000 cm3, do 3500 cm3 a nad 3500 cm3. Medzi autami s objemom do 3000 cm3 skončil na treťom mieste Marián Polónyi na BMW 130i, ktorý získal 82 bodov a vyhral hneď prvé dva preteky na Slovakia Ringu. Na druhom mieste skončil André Mašek s 89 bodmi, ktorý tiež jazdil na BMW 130i. André vyhral prvé preteky v Brne a vybojoval aj 5 druhých miest. Triedu do 3000 cm3 vyhral Igor Végh na Subaru Impreza WRS STI. Igor síce získal rovnako 89 bodov ako André Mašek, no vyhral 4 preteky.
Tretie miesto v triede do 3500 cm3 vybojoval Roman Kolařík na BMW M3. Roman nazbieral 98 bodov a vyhral prvé preteky na Pannoniaringu. Na druhom mieste skončil Radek Hort s BMW M3, keď získal 105 bodov. Radek ani raz nevyhral, ale pravidelne sa umiestňoval na vysokých priečkach. Na prvé miesto to však nestačil. O jeden jediný bod triedu do 3500 cm3 vyhral Libor Šichtař s BMW M3. Libor zvíťazil na troch pretekoch a počtom 106 bodov tesne, ale zaslúžene vyhral triedu.
Medzi autami s najväčšími motormi, teda v triede nad 3500 cm3 vybojoval tretie miesto Jakub Kubas na BMW Alpina B6 GT3, ktorý sa zúčastnil len posledného podujatia na Slovakia Ringu, no obidva preteky vyhral a získal 30 bodov. Na druhom mieste skončil Milan Račko s BMW 540i s počtom 88 bodov. Milan patril k jazdcom, ktorým sa nepodarilo vyhrať, no raz skončil na druhom mieste. Dokončil však všetky preteky a z každých si odniesol body. Triedu nad 3500 cm3 vyhral Rudolf Machánek, ktorý jazdil časť sezóny Mercedes SLS AMG GT3 a časť na Porsche 911 GT3. Rudolf získal 138 bodov, na najvyššom stupienku stál štyrikrát a v ostatných pretekoch skončil druhý.
Skupina C – OFC (Open and Formula Cars)
Do skupiny C patria otvorené autá a formule. V triede otvorených áut skončil na treťom mieste Ondřej Kočka na Caterhame, ktorý vybojoval 59 bodov. Ani raz sa mu nepodaril zvíťaziť, no má na konte jedno druhé miesto z prvých pretekov sezóny na Slovakia Ringu. Druhé miesto získal s počtom 96 bodov Radim Havlík na KTM X-Bow. Radim vyhral dva preteky, najprv prvé preteky sezóny na Slovakia Ringu a potom druhé preteky na Pannoniaringu. Víťazom triedy otvorených áut sa stal Miroslav Šimon na KTM X-Bow, ktorý vyhral druhé preteky na Slovakia Ringu, no pravidelným umiestňovaním na pódiu vybojoval 106 bodov.
V triede formúl sa naháňali dvaja pretekári. Na druhom mieste skončil Miroslav Nižnanský s formulou Opel Lotus, ktorý získal 82 bodov a vyhral posledné dva preteky na Slovakia Ringu. Víťazom sa stal Filip Zelenský s Dallarou F394, ktorý vyhral šesť pretekov a nazbieral 90 bodov.
Sezóna 2015
Slovenský Okruhový Pohár chystá na sezónu 2015 niekoľko zmien. K skupinám STC, BTC a OFC pridáme skupinu CUP, určenú pre autá Mazda MX-5 Cup a Ford Fiesta.
Pretekárov poteší nový formát podujatí. Stále sa pôjdu dva preteky, no každé budú mať vlastnú kvalifikáciu. Takže podujatie začne voľným tréningom, potom bude nasledovať kvalifikácia na prvé preteky a po nej samotné prvé preteky. Po obede začneme kvalifikáciu na druhé preteky, budeme pokračovať druhými pretekmi a podujatie zakončíme vyhlásením víťazov.
Slovenský Okruhový Pohár zvýši aj počet pretekov. Počas sezóny 2015 sa jazdci môžu tešiť na šesť dvojpretekov na troch okruhoch. Pozrite si predbežný kalendár, ktorý vám povie viac:
27. 3. 2015 - Slovakia Ring
16. 4. 2015 - Pannoniaring
7. 5. 2015 - Brno
9. 7. 2015 - Pannoniaring
27. 8. 2015 - Brno
25. 9. 2015 - Slovakia Ring