Na obranu M2 treba povedať nasledovné. M3/M4 sú ako rožky. Chutia síce dobre, ale samé o sebe nestačia. Preto treba maslo - M Performance príplatky. M2 je ako bábovka. Je skvelá, rozplýva sa na jazyku a jediné, čo jej možno chýba, je med. A ten med predstavuje nový balíček úprav od slovenského úpravcu Petersport.

Karbónové opojenie

Ten M2 pridáva na agresivite a zlepšuje aj jej výkon. Na prvý pohľad upútajú zlaté disky BBS a nový aerodynamický balíček. Vpredu pribudol karbónový spliter a decentné bočné krídelka. Vzadu nájdeme karbónový difúzor, pod ktorým revú koncovky výfuku Petersport. Tie nielen prinášajú lepší zvuk, ale aj vzhľad. Keď už sme pri výkone, po úprave riadiacej jednotky a zväčšenia sacieho potrubia sa vyšplhal na hranicu 450 koní, čím sa posúva k M3/M4.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Ak by vás ani kombinácia 6- a 4-piestikových brzdičov s väčším priemerom brzdového kotúča zo špeciálnej ocele nezastavila bezpečne, je tu dodatočná ochrana posádky v podobe bezpečnostného rámu Clubsport. Ten posádke zabezpečí bezpečnosť v prípade prevrátenia či nešťastného bočného nárazu. Okrem rámu je novinkou v interiéri chýbajúci rad zadných sedačiek a prevedenie interiéru v jemnej koži Nappa. Aby ste sa na strechu nedostali, môžete využiť ponúkané tréningy šoférskych zručností na ľubovoľnom okruhu. Každá položka je dostupná individuálne, takže cena sa pohybuje v širokom spektre. Povedzme, že úprava M2 v špecifikácii na obrázkoch by vyšla na nejakých 5 000 €. Obetovali by ste ich? :)