Nech by si pilot robil aj tri zoznamy áut, ktoré by bol pre zdatnosti na ceste ochotný kúpiť, Audi TT by nebolo ani na jednom z nich. Naopak, na zozname krásy a originality by TéTéčko bolo vysoko s každou z ostatných troch generácií. Iste, niekomu sa viac páči prvá, iným zas druhá... Faktom je, že Audi TT (ako väčšina bežných modelov) nebolo športiakom o nič viac, než je Q7 teréniakom. Nikdy nebolo je tu ale mimoriadne dôležité spojenie!
@ChezzTu nie, to sú len ilustračné zábery, pri ostrej jazde neboli na aute kamery na streche. Tu sme sa točili na konci trate a jazdili aj späť v protismere, dráhu sme mali exkluzívne.
@Ďumbierminule som ho uz v showroome videl. ako sa mi moc nepaci na videach a na fotkach, o to krajsie je nazivo. je az zarazajuce ale akym rozdielom. bol som az zaskoceny (milo) ake je na zivo pekne a agresivne.
ale ten zvuk ... kks to uz ano! nazivo musi zniet este lepsie. miestami som mal pocit akoby testovali daky supersport
test super aj ked maros rozpraval asi 98% z celeho testu :D bojim sa, ze keby on z nejakeho dovodu odisiel z topspeedu tak strati tato stranka to preco ju mam rad. vidno ze je ozajstny automobilovy nadsenec. palec hore!
Len doplnim - prva generacia vznikla zo studie v "amaterskej" sutazi vypisanej audi. Mala zle rozlozenie hmotnosti z coho vyplynuli problemy pritlaku zadnej napravy. Nie nahodou a nielen na SK zacali auto volat rakvicka. Dufam, ze tato generacia ma to pritlacne kridelko uz v zaklade.
Je to o to viac smutne, ze tieto problemy nemal ani Fiat Coupe na podvozku z Tipa, teda low costovej znacky.
Kazdopadne zaujimave auticko, ktore budem radsej stretavat na cestach ako "vysportovane" SUV.
Ak pride RS, aky motor sa predpoklada ? Co ma vlastne VW v portfoliu okrem 2.0 TFSI, co sa tam zmesti ?
Dobry test ako stale ;) len by ma zaujimalo kolko stalo testovane auto kedze v clanku mate pod 45 000 co je cennikova cena bez priplatkovej vybavy a vo videu udavate 37000 , tak by ma zaujimalo kolko to stalo, dakujem za odpoved, dobry test a prajem este vela podobnych ;)
@rm115http://www.dasweltauto.sk/d/detail#brand=QXVkaQ**&carId=710000538&carIndex=13&fuhrpar...|jungwagen|fuhrpark
@envelCenník Audi je usporiadaný presne naopak ako všetky ostatné. Preto som nechtiac spomenul ceny bez DPH. Mrzí ma to.
@PatoV teste je pri grafe merania vysvetlené, prečo z toho nie je "aféra" ako v prípade Octavie RS TSI (aj keď sme namerali podobne vyšší výkon).
@KrištofMali by sme, sľubujú mi ho už od októbra... :(
Oziva to auto na ceste aj pri rychlostiach v ktorych sa clovek neboji o vodicak? Inak test opat vyborny (jazdenie, foto, kamera). Top videotesty v SR a Top3 v CR/SR pre mna. Len tak dalej sledujem topspeed.sk od vasich zaciatkov a urobili ste velky pokrok podobne ako to TT :).
@driveforfunTT III neožíva, žije stále :)
Velmi dobry test ako vzdy. Ja osobne nie som fanusik VW Group ale uz predosla generacia Audi TT sa mi velmi pacila a tato je este krajsia. Naozaj velmi zaujimave auto, len skoda ze nemoze Maros skusit ostre kola z letnymi sportovymi pneu, bolo by zaujimave porovnat casy ake by sa dali spravit. Len tak dalej
Paradny testik, paradne auto....chalani jedna otazka, kolko vydrzi spojka ak sa pouzivy launch kontrol? Niekde som cital, neviem pri akom aute, ze to odite po 4-5 takych rozjazdoch. Ako beriem tu to bude viac, ale kolko? 50-100? Musi to byt ozaj kopanec do spojky :) Vdaka za odpoved.
@KEKO535Po 4-5?! Neblázni, toľko sme ich urobili vo videoteste a za celý čas možno ešte ďalšie 3. To je riadna konšpiračná teória. Nič na aute nemôže byť použité množstvom na jednomiestne číslo (snáď len airbagy a deformačné zóny... :)
No toto nie je otázka na mňa, doposiaľ som nepočul, že to vôbec môže byť problém.
@KEKO535Myslím, že to bola záležitosť Nissanu GT-R.
@Oliver TopSpeed.skPravda, uplne prve modely GT-R mali tento problem pri pouzivani launch controlu. Ale nie ten, ze by odisla spojka, ale priamo cela prevodovka, zacalo to potom hrkotat a Nissan sa v USA vyhybal reklamaciam s tym, ze zakaznici boli vopred upozorneni, ze ak na zaklade pouzitia launch controlu poskodia nejaku mechanicku cast na vozidle, nebude sa na to vztahovat zaruka. Kedze GT-R ma zabudovanu v sebe ciernu skrinku, v servise vedia zistit nie len presny styl jazdy vodica a styl pouzivania GT-R, ale aj to, kedy a kolkokrat pouzil launch control. V neskorsich modeloch bol tento problem odstraneny, launch control nastavili na nizsie otacky a nebolo ho mozne pouzit viackrat za sebou, ale bolo nutne po jeho pouziti prejst urcity pocet km. Je pravda, ze ten launch control dava vseobecne zabrat prevodovke, spojke aj motoru :-) Ale raz za cas je to urcite potesenie pouzit.
@flofaTo áno, no Mazda3 nie je športiak :) Ale máš pravdu, na fešandu som zabudol trochu, je tých kár na mňa moc akosi...
@flofaDúfam, že ma odvtedy nepreklínaš, či?
@Liooooono ved takych co maju usmev na tvari ked sa taktickym priskokom zakradaju k svojim styrom nulam na parkovisku, co im minulu noc ajtak chceli cmajznut.
Mal som jedneho fesaka v mancafte : naglejovane vlasky, do masiny sadal vyhradne v dierkovanych soferskych rukavickach a pozor, navysost citil ten rozdiel ked do strojovne nasypal olej Castrol s MAGNETICKYMI MOLEKULAMI. Kurna to auto uplne inak islo.
Jasneze sedlal TéTéčko... odkial tych magorov je az tolko a preco zasadne sadaju do koncernovych chrapov ? Nechodte na mna s tym ze TTcko za 50k je kultove auto, za tie prachy kupim trosicku iny performance a trosicku iny kukuč.
@XTadpresne ..ja prve co som chcel napisat je ze ten zvuk je ako cisty traktor ...mozno z vnutra to znie inak, ale tie zabery na rozjazd z vonku mi tak strasne pripadali
Mal som možnosť sa v aute zviesť ako spolujazdec je to veľmi podarené autíčko na podvozku a motore a aj veľmi pekné na pohlaď. Nuž ale ako tu už spomínali viacerý ta cena mi príde neskutočne moc za "obyčajný" 2.0 za tu ceny by si clovek vedel zobrať aj M235i a to je už trošku iné vozenie
@MajoPBV základnej cene je M235i o cca 6t € drahšia, ak si spomínam správne. To vôbec nie je málo. Audi podobne ako BMW radšej nedá "nič" v základe, takže obe autá dokážu stát s nejakou výbavou veľmi podobne. Obe som bodovo ohodnotil rovnako 9/7. M235i má 6-valec, RWD (dá sa aj xDrive, to je ešte väčší rozdiel v cene k TT) a kabínu naozaj pre 4 os. TT je oveľa štýlovejšie, má menšiu spotrebu, dane, poistné podľa objemu, pohon 4x4 a Virtual Cockpit. Fakt nie ľahké rozhodnúť sa, tu sú už osobné preferencie, osobne by som mal fakt problém.
@MaroS TopSpeed.skBMW 235i stoji v základe len 44 700€(ale bez automatu, čo može byť pre niekoho aj výhoda,včetne mňa) čo je porovnateľná suma z TT quatro DSG, s xDrive(ja by som preferoval len zadok :D) s automatom stojí 48 900€ čo nieje taký veľký rozdiel a výbava už nieje taký social paket ako 116i. Stále ostáva niečo cez 2000€ na nejakú tu príplatkovú výbavu. No a ako si už spomenul je oveľa praktickejšie no na druhej strane je spotreba a poistenie to má Audi jasnú výhodu, ale tu si povedzme úprimne kto dá cez 50 000€ za také auto tieto veci asi nerieši. No a k dizajnu to už je každého subjektívny názor mne osobne e srdcu bližšie BMW, Aae teraz zo mňa hovoria aj moje preferencie k bavorskej značke :)
@MaroS TopSpeed.skA co srovnani nejen s vykonnejsimi BMW 1 a 2, ale dokonce s BMW Z4? Do Z4 prece davaji (jiste pomalejsi) 1.8l benzin a cena zakladu bude take podobna... Na jednu stranu jsou si TT a Z4 docela blizko (stylovka, v podstate jen pro 2 lidi), na druhou vzdalene (BMW s pevnou stahovaci strechou).
Jen premyslim nahlas a me myslenky tudiz vedou pomalu i Mercedes SLK... :-)
Ale neco mi rika, ze osobity styl TT jak designu, tak zazitku ze rizeni, prece jen zpusobuje, ze temto roadsterum neni primym konkurentem a nebude jim asi ani v pripade verze s platenou strechou... :-)
@CiLANapriklad toto youtube video http://youtu.be/m3XXUhUo3ik
@robot0001Nie je táto možnosť vyhradená len pre TTS? Mne sa to za týždeň nájsť nepodarilo :)
@MaroS TopSpeed.skTenhle display ma TT vzdy - no vsak musi, uprostred pristrojovky zadny display neni, ani na radio. Ovsem nevim, jestli vzdy obsahuje uplne stejne prvky, predevsim proto, ze lze jeste dokoupit MMI navigaci. Takze otackomer uprostred:
a) Se ti to nepodarilo najit - a to se mi moc nechce verit :-)
b) Je to jen v pripade, ze je vuz vybaven MMI Navigaci (nevim, jestli ji testovany vuz mel, je za klasicky mastny priplatek)
c) Je dostupna pouze u TTS - a podle youtube videa to tak vypada, vzdy se tam mihne logo TTS.
Ja si myslim, ze spravne bude nejspis verze C, jak sam rikas. Ale nevim.
Jeste jsem se podival na videa z Passata s Active Info Displayem (v podstate totozny, nekde jsem slysel, ze Passat ma o neco mensi rozliseni/trochu mene pixelu), ale Passat podle vseho volbu otackomeru uprostred nenabizi.
@*pt*V tom pripade doporucuji se podivat sem na R8 vs predchozi generace TT, ovsem ve verzi RS :-)
http://youtu.be/PH1PatalLk4
Здесь вы можете заказать копию любого сайта под ключ, недорого и качественно, при этом не тратя свое время на различные программы и фриланс-сервисы.
Клонированию подлежат сайты как на конструкторах, так и на движках:
- Tilda (Тильда)
- Wix (Викс)
- Joomla (Джумла)
- Wordpress (Вордпресс)
- Bitrix (Битрикс)
и т.д.
телефон 8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp
Копируются не только одностраничные сайты на подобии Landing Page, но и многостраничные. Создается полная копия сайта и настраиваются формы для отправки заявок и сообщений. Кроме того, подключается админка (админ панель), позволяющая редактировать код сайта, изменять текст, загружать изображения и документы.
Здесь вы получите весь комплекс услуг по копированию, разработке и продвижению сайта в Яндексе и Google.
Хотите узнать сколько стоит сделать копию сайта?
напишите нам
8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp