BMW M850i disponuje pohonom všetkých kolies s označením xDrive. Ten ovláda elektronicky riadená viaclamelová medzinápravová spojka, ktorá k zadnej náprave pripája aj pohon prednej. M850i tak preto v žiadnom prípade nemôžeme označiť za permanentnú štvorkolku. Väčšina automobiliek však pri svojich pohonoch 4x4 vyznáva skôr opačné garde a k pohonu predných kolies pripája pohon zadných. BMW však nie je úplný unikát a zadok pred predkom preferuje napríklad aj Porsche alebo Lamborghini.
M850i Coupé zároveň pomáha aj elektronicky ovládaný M Sport diferenciál. Ten optimalizuje trakciu a jazdnú stabilitu nielen pri prejazde zákrutou vysokými rýchlosťami alebo zrýchľovaní vo výjazde zo zákruty, ale aj na rôznych povrchoch ciest. Keďže reguluje rozdiel otáčok medzi zadnými kolesami, ide v podstate o aktívny zadný diferenciál. Stabilitu počas jazdy však zabezpečuje aj adaptívny podvozok M Professional spolu s aktívnymi stabilizátormi.
6/6 hviezdičiek
Rovnako ako Cabrio aj verzia Coupé získala v našom 4x4 teste plný počet hviezdičiek. Coupé to však zvládlo o takmer 2 sekundy rýchlejšie. Nie je to však spôsobené žiadnym rozdielom v technológii, ale klasickou odchýlkou pri jednotlivých testoch. Rozdiel 2 sekundy nie je nejaký diametrálny a aj časy pri jednotlivých testoch boli veľmi podobné. Ak tento výsledok porovnáme s Mercedesom AMG GT63s 4 door, nájdeme len zanedbateľný rozdiel 0,35 sekundy v prospech BMW. Mercedes pritom zvládol 4x4 test rovnako na plný počet hviezd. M850i nemalo výraznejší problém so žiadnym z našich testov, okrem výšky samotných valcov. O tie si totiž párkrát obúchala prahy. Aj kvôli tomu sme prerobili návrh našich nových rollerov, ktoré sme patrične znížili, a tak by sa podobná situácia už nemala opakovať.