DS7 Crossback E-Tense má pod kapotou turbom preplňovaný 1,6-litrový benzínový motor. Ten ponúkne výkon 147 kW (200 k) a 300 Nm. Ide však o plug-in hybrid a spaľovaciemu motoru sekundujú dva elektromotory (jeden pre každú nápravu). Systémový výkon plug-in hybridu vďaka tomu dosahuje 221 kW (300 k) a krútiaci moment až 520 Nm. Napriek tomu, že je to SUV, z 0 na 100 km/h DS7 zrýchli za 5,9 sekundy, čo je slušné číslo.
DS7 je veľmi zaujímavá aj v tom, že dokáže jazdiť buď len pomocou spaľovacieho motora, len elektromotormi, alebo dokonca aj len jedným z nich. V jednom balení tak v podstate máte aj predokolku aj zadokolku aj štvorkolku. Primárne je však DS7 predokolka a pohon zadných kolies sa pripája len v prípade potreby, alebo v režime 4x4. Celkovo má auto 4 rôzne jazdné režimy a okrem 4x4 ponúka aj športový režim, 100% elektrický a hybridný mód. DS7 má navyše zaujímavý systém Active Scan Suspension. Vďaka kamerám a snímačom sa dokáže systém dívať na cestu pred sebou a pripraviť na ňu jednotlivé tlmiče.
6/6 hviezdičiek
DS7 si z nášho 4x4 testu za zvládnutie všetkých skúšok odnáša plný počet hviezdičiek, čo je úctyhodné a stále nie samozrejmé. No s výsledným časom 23,38 s, sa radí medzi tie slabšie. Auto malo výraznejší problém len pri skúške s trakciou na jednom kolese zadnej nápravy, no aj tú nakoniec zvládlo. Aj keď reakčný čas pohonu všetkých kolies nebol zďaleka najlepší, zisk 6 hviezdičiek je skvelý výsledok.