Prvú a druhú skúšku, teda pohyb vďaka jednej náprave zvládlo auto veľmi pekne. Pohon reagoval fakticky okamžite a v priebehu doslova pár sekúnd bolo auto mimo valcov. Celkom váhavo reagoval systém na pozdĺžnu stratu trakcie. Či už na jednej strane, alebo do kríža. Obe tieto skúšky Ford Kuga zvládol v časovom limite, no je evidentné, že to pre pohon aj stabilizačný systém bola trochu námaha. Posledné dve skúšky sú o schopnosti pohnúť sa len vďaka jednému kolesu z troch. Keďže Kuga je primárne predokolka, posun len vďaka prednému kolesu šiel celkom pekne a sebaisto. No poslednú skúšku, pohnutie len vďaka zadnému kolesu, sa Fordu Kuga C520 nepodarilo.
Každopádne zisk 5 hviezd zo 6 možných a celkový čas menej ako 20 sekúnd na 5 úspešných skúšok je fajn výsledok. S týmto pohonom sa vo väčšine situácií, ktoré môžu auto mimo skutočného terénu postretnúť, majiteľ v bežných situáciách v blate, piesku, alebo na snehu nestratí.