Dr Pinell
01.09.22 07:38
M
@metjuVelmi rad vypracujem tebou zadanu domacu ulohu, avsak najprv sa vratim k tej tvojej. Na modely ktore som po tebe chcel aby si mi napisal japonskeho konkurenta, si nenapisal jedneho jedineho, nasledne si ich nazval mnou preferovane sportiaky (ano, supersilne sedany/kombiky stredne a vyssej strednej triedy, luxusne vysokovykonne limuziny a vysokovykonne suv, to su vsetko sportiaky…), ale ok. Tu sa dostavame k zhode (ak si triezvy a mentalne v poriadku ovsem), ze vobec sa nemozes divit nad tym, ked niekto velebi nemecku premiu, pretoze japonec na nu jednoducho nema odpoved, v tom segmente jednoducho nie je nic japonske co by sa dalo aspon porovnat. No a tvojou odpovedou na nemecke auta ktore nie je problem vidiet denne desiatky (ktore su podla teba mnou preferovane sportiaky), su japonske “rarity”, ktore na ceste stretnes za rok obrazne 2-3krat. Ale v poriadku, takze tu mame v prvom pripade dvojmiestny roadster. Najuspesnejsi, mal si na mysli najpredavanejsi… Takze nemecky roadster: SLK, TT roadster, Z3, Z4, Boxster. Vykonovo, vybavou, kvalitou materialov a spracovania vsetky svetelne roky pred mazdou, comu samozrejme zodpoveda aj ich vyssia cena, co hra v prospech mazdy a ako najlacnejsiu v tomto segmente ju tym padom robi aj najpredavanejsou, uchu lahodiace “najuspesnejsou”. Potom si mi sem hodil katagoriu dvojdverovych kupe sportiacik. Ok, nemec: TT, M1/M2, Cayman, kedysi CLK teraz C coupe aj ked tu je to diskutabilne a som ochotny uznat ze C-cko aj ked coupe je asi ina kategoria…
Ja ti novu domacu ulohu nezadam, ostanem pri tej predoslej. Takze cakam na japonske rychle rodinne kombi alebo sedan typu C/E63 (to jedno co mali, ISF, sem napisem sam, ulahcim ti to, okrem toho nula cela nic, aj to iba sedan), z tychto aut si v nemecku nemas problem vybrat. Od motorizacie 300 az po vyse 600 koni, od BMW, MB, Audi… S takym ze supervykonne luxusne limuziny ci vykonne suv ta uz nejdem ani zatazovat…
Odpovedať