Preto aj nás veľmi zaujímalo, ako nová generácia Honda CR-V 4x4 test zvládne teraz. Pripomeniem, že v tomto prípade ide o Hondu CR-V hybrid. Na rozdiel od mnohých iných riešení pohonu s hybridným agregátom tu spaľovací motor nepoháňa predné kolesá, dokonca priamo nepoháňa žiadne kolesá. Honda CR-V hybrid je doslova elektrocentrála na kolesách. Spaľovací motor poháňa generátor, ktorý následne produkuje elektrinu pre elektromotory a až tie zabezpečujú pohon samotných náprav, teda kolies. Ako teda funguje pohon 4x4 na zlej adhézii?
Honda CR-V 4x4 test zvládla veľmi dobre
Tento hybrid je prvý nami testovaný, ktorý získal plný počet 6 hviezd za schopnosť a možnosti prerozdeľovať pohon nielen medzi nápravy, ale aj jednotlivé kolesá. V skúške číslo 5, teda pre pohon len jedného kolesa vpredu síce mala ťažkosti, no v režime Sport to nakoniec tesne pred limitom 10 sekúnd zvládla. 6 hviezd má preto zaslúžene, aj keď celkový čas skúšok dovedna nie je úplne oslnivý, je to doslova skok voči predošlej generácii a jeden z najlepších výsledkov pre autá s alternatívnym spôsobom pohonu.