Na osvieženie pamäte si zopakujeme pár vecí o aute. Jeho schopnosti v teréne asi nikto nespochybňuje. Auto je veľmi tuhé, nakoľko aj štvrtá generácia Wrangleru má tuhé nápravy. Krútiaci moment sa prenáša na všetky štyri kolesá, pričom pohon 4x4 nesie názov Rock-Trac. Ten výrazne zvyšuje krútiaci moment na kolesách, čo následne umožňuje aj extrémne manévre v teréne. Vďaka prevodovému pomeru 4:1 je možná jazda nižšou rýchlosťou s väčším krútiacim momentom na kolesách. Auto má zároveň aj najlepšie nájazdové, prejazdové uhly a svetlú výšku vo svojej triede (25,4 cm). V teréne profituje aj z uzamykateľných diferenciálov Tru-LokJeep, ktoré pomáhajú zaistiť lepšiu trakciu. V dnešnom 4x4 teste budú uzamknuté a tak bude jasne vidieť ich účinok, hlavne z hľadiska reakčného času auta.
6/6 hviezdičiek
Asi nikoho neprekvapí, že Wrangler Rubicon opäť získal plný počet hviezdičiek. Otázny je však čas. Podarilo sa Rubiconu s uzamknutými diferenciálmi prekonať svoj čas? Podarilo! Jeep Wrangler Rubicon to tentoraz zvládol za 5,74 sekundy, čím vytvoril opäť nový rekord v našom 4x4 teste a svoj predošlý výsledok prekonal o 1,84 s. V priemer potreboval Rubicon na jeden test menej ako sekundu, konkrétne 0,96 sekundy, čo je absolútne šialené. Klobúk dole.