Srdcom Opelu Grandland X Hybrid4 je 1,6-litrový preplňovaný benzínový štvorvalec s výkonom 147 kW, čo je v prepočte 200 koní. Spaľovací motor však dopĺňajú aj dva elektromotory s výkonom 80 kW (109 k). Jeden elektromotor je integrovaný vpredu do 8-stupňovej automatickej prevodovky, pričom druhý sa nachádza na zadnej náprave spolu s diferenciálom a v prípade potreby zabezpečuje pohon zadných kolies a teda aj pohon 4x4. Ten tak nie je permanentný a auto je primárne poháňané prednou nápravou a až elektronika auta vyhodnocuje, či je potrebné pripojiť aj pohon zadných kolies. V prípade, že to nechcete tak úplne nechať na auto a chcete mať k dispozícii pohon všetkých kolies hneď, je tu režim 4WD.
5/6 hviezdičiek
Opel Grandland X Hybrid4 4x4 test zvládol na 5 zo 6 hviezdičiek s celkovým reakčným časom 21,76 s. Výkony hybridov nie sú v našom 4x4 teste práve ohurujúce, čo sa potvrdilo aj v tomto prípade. Ani Grandlandu X Hybrid4 sa nepodarilo zvládnuť všetky skúšky, k čomu sa pridal aj pomalší reakčný čas auta a teda jeho stabilizačného systému. Nad jeho sily bol test s trakciou na jednom kolese zadnej nápravy, ktorý sa nepodarilo zvládnuť ani v režime 4WD a s vypnutou trakčnou kontrolou. Napriek tomu to nie je vôbec zlý výsledok a plug-in hybridný Grandland dokonca porazil hybridnú RAV4 či Lexusy RX300h a 450h.