20'' disky vpredu a 21'' vzadu
Porsche 911 Carrera 4S má pod kapotou 3-litrový šesťvalec boxer twin-turbo, ktorý produkuje 331 kW (450 k), čo je o 30 k viac ako predošlá generácia, a 530 Nm krútiaceho momentu v rozsahu od 2 300 do 5 000 ot./min. Stovku dá za 3,6 sekundy a s balíkom Sports Chrono to zvládne len za 3,4 s. Novinkami však boli 8-stupňový automat PDK s dvoma spojkami, unikátny Wet Mode a zmiešané obutie pre prednú a zadnú nápravu, čo sa týka priemeru diskov. Doteraz boli použité len rôzne rozmery pneumatík, čo je citlivá téma pre autá s pohonom oboch náprav. Teraz Porsche zašlo ešte ďalej a dopredu dalo 20‘‘ disky a dozadu 21‘‘.
Čo sa týka podvozku, vpredu nájdeme zavesenie McPherson, zatiaľ čo vzadu sa nachádza viac-prvkové zavesenie. Verzie s automatom PDK, a teda aj nami testovaná Carrera 4S, dostali elektronický diferenciál s obmedzeným preklzom, ktorý by sa mal starať o ideálne rozdelenie krútiaceho momentu medzi kolesá v závislosti od trakcie. Porsche nedávno ohlásilo, že 911 typu 992 dostane aj 7-stupňový manuál, no zatiaľ len pre americký trh. Verzia s manuálom už ale dostane mechanický diferenciál s obmedzeným preklzom a k tomu aj Porsche Torque Vectoring. Bolo by preto zaujímavé postaviť obe verzie na valce a sledovať rozdiel, ako sa s danou situáciou vysporiada mechanický a ako elektronický diferenciál.
5/6 hviezdičiek
Porsche 911 Carrera 4S získalo v našom 4x4 teste na valcoch 5 zo 6 hviezdičiek s časom 9,78 s. Situáciu s trakciou na jednom kolese prednej nápravy 911 nezvládla, a to ani s režimom Wet Mode. Do veľkej miery to bolo spôsobené tuhosťou podvozka. Napríklad pružiny na prednej náprave sú až o 18 % tuhšie a vzadu dokonca až o 23 % ako tomu bolo doteraz. Vďaka väčšej tuhosti pružín a výške valcov viselo auto jemne vo vzduchu, následkom čoho nemalo predné koleso dostatok trakcie a viackrát sa pretočilo. Náš 4x4 test, bohužiaľ, negatívne ovplyvnil výsledok, no v redakcii sme si istí, že ak by 911 nevisela vo vzduchu, test by zvládla na 6 hviezdičiek.
Pre porovnanie zásadného zlepšenia, staršie Porsche 911 Targa4 typ 997 zvládlo náš 4x4 test len na 4 hviezdičky a s časom 12,5 s. Miestami sa dokonca zdalo, že netestujeme auto so 4x4, ale 4x2. Pohon všetkých kolies Porsche tak rozhodne prešiel nemalým progresom a pre športové autá je jedným z najlepších na svete.