mikinko
15.09.23 10:01
M
Začiatok Vitary-Scrossu bol fajn - overené benzínové motory plus nafta, možné kombinácie manuál-automat aisin, 4x4-4x2.... potom prišli veľmi podarené turbomotory 1.0-1.4 tiež s plnou možnosťou kombionovať prevodovky a pohony no a potom to už šlo z kopca. 1.0 vypadla, nástup mildhybridu, príchod lenivej 1.5, aisin vypadol a hodili tam robotizovanú kravinu ktorú všetci už opustili.
Dlžka výrobného cyklu je len dôkaz že Suzuki v Europe nestíha. Tajne som dúfal že spolupráca s toyotou prinesie niečo ako zástavbu hybridu toyoty do šasi suzuki. Výsledkom by možno bolo mierne nižšia cena oproti toyote.
Bohužiaľ pre suzuki nie. Ale možno sa zobudia alebo Europu rovno opustia.
Odpovedať