60.00
@pppTak to je velmi nepresne az zle prirovnanie. Je to totiz takto:
Haldex je vyvinuty pre auta s motorom napriec, vzdy ide predna naprava a ked treba pripaja sa zadna s max 50/50. Okrem toho medzinapravovy diferak (samotny haldex) je vzadu a ci je treba, alebo netreba pohon zadnych kolies, cely kardan sa vzdy toci spolu s diferakom co zvysuje spotrebu paliva/opotrebenie. Okrem toho je system elektro-hydraulicky, cize trochu pomalsi.
Ultra: je vyvinuty pre auta s motorom pozdlzne, medzinapravovy diferak elektro-mechanicky (rychlejsi a presnejsi na prerozdelovanie) je vpredu a funguje to nasledovne. Q ultra vzdy startuje ako 4x4 a az ked system po case vyhodnoti, ze zadne kolesa hnat netreba, odpoji ich. System vsak v tom pripade netoci ani kardanom ani diferakom vzadu, lebo netreba, takze to setri palivo aj opotrebenie. A kedze je to elektro-mechanicky system, je rychlejsi a presnejsi v prerozdelovani medzi napravy.
Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
Odpovedať