Nateraz vrcholná verzia M240i dokáže byť porovnateľne rýchla a vďaka pohonu všetkých kolies ľahšie zvládateľná než BMW M2. Je však vhodná na okruhy, dokáže driftovať a za koľko jazdí? Test BMW M240i má odpovede na tieto aj mnohé ďalšie otázky.
BMW 2 coupé druhej generácie, (interne G42) je riadny kus auta. Fakticky rovnako veľké a o poznanie ťažšie ako adekvátne BMW 3 coupé spred 15 rokov. To má výhody aj nevýhody. Je porovnateľne praktické ako BMW 4 coupé, nie prehnane drahé a dynamickejšie než adekvátne motorické verzie starších generácií.
Nateraz vrcholná verzia M240i dokáže byť porovnateľne rýchla a vďaka pohonu všetkých kolies ľahšie zvládateľná než BMW M2. Je však vhodná na okruhy, dokáže driftovať a za koľko jazdí? Test BMW M240i má odpovede na tieto aj mnohé ďalšie otázky.
Žiadne z aktuálnych kupé od BMW nie je vhodné pre 2 dospelé osoby na zadných sedadlách. Leda tak pre malé deti, alebo naozaj detičky v sedačke, aj to treba dať pozor na priestor na ich nôžky. A toto je ešte o 6cm kratšie, kdežeby zobralo miesto pre dvoch dospelých vzadu.
@painkillerNuz velmi zalezi ako velka ta dospela osoba je. Ja so 171 cm som v 2 a 4 v pohode v oboch smeroch vzadu (nohy, hlava), ak predomnou nesedi vyssi ako 185 cm. ako sme ukazali vo videu, aj 185 cm si tam s malym kompromisom sadne za seba aj v novej dvojke, aj ked to ma horsie ako v starej trojke. sialene malo miesta je vzadu v BMW 8, to je az nepochopitelne.
@MaroS TOPSPEED.sk170 cm patrí do výškovej kategórie deti - chlapci, tesne pred, alebo tesne po puberte. Takže tvoja výška je v tejto kategórii a preto tvoje vyjadrenia ohľadne potreby miesta pre dospelého sú nenáležité. Jasne to vo videu predviedol ten prvý chlap, ktorému vzadu chýbalo miesto na nohy a aj hlavu. To, že sa tam vôjdeš ty nie je pre dospelého jedinca smerodajné a tobôž nie na dlhšie cesty. A okrem iného, aj v legendárnej BMW850CSi bolo veľmi veľmi málo miesta. Keď sme ho chvíľu mali v polovici 90-tych rokov, tak za sedadlo sa vošla len diplomatka a koniec. Takže aktuálna rada 8 zrejme pokračuje v tradícii. Kupáky sú v podstate len pre 2 ľudí. Vodiča a spolujazdca. 4 miesta je podvod marketingových pracovníkov na kupcoch.
@painkillerPozri, kup a fandi karoseriam akym len chces, no hovorit tu o podvodoch na klientoch je velmi silne kafe. Specialne od niekoho, kto evidentne fandi znacke s dlhou historiou tychto karoserii. Kazdy kto ma zdrave oci velmi dobre vie a vidi co kupuje - tie najkrajsie karoserie, to obecne o autach kupe plati. Je mnoho takych, kde je miesta vzadu dost (napr. ako ukazujeme na starej E92), kde ma miesto 185 cm este aj za sebou s rezervou. Podobne je na tom uz dve generacie BMW rad 4 coupe. Nevyhodou je nastupovanie, vzdy bolo a vzdy bude. Ale to uz pletieme dve rozne veci. Nastupovanie je nepodstatne, specialne ked sa ide na dlhsiu cestu. Pre mesto je to na prd, jasne. No absolvoval som s autami kupe more vyletov a dlhych ciest s 3-4 dospelakmi a urcite sa chystam na dalsie, pretoze to nebolo z nudze, ale uplne v pohode.
@Jano_1987Nebud aj ty takuzpriemer. Ja mam 185cm, osobne nepoznam muza, ktory by bol odo mna o 15cm (o hlavu) mensi, a to ich vratane kolegov, znamych, kamaratov, priatelov, rodiny atd poznam stovky. No dobre, mozno dvaja traja… 170cm mavaju bezne ziaci poslednych rocnikov zakladnej skoly.
@Dr PinellJa mám tiež 185 cm. Zase vo svojom okolí patrím medzi tých vyšších a základnú školu mám 100m, tak viem, čo za deti tam chodí. Je pravdou, že 185cm teraz už nie je toľko, koľko bolo v roku 1950. Len som chcel poukázať na to, že je nejaká bežná výška je niekde medzi 175-185cm u mužov.
@MaroS TOPSPEED.skNuž, nechcem sa hádať, ale tých 15 CM je strašne veľa.
Mám 186, vyše 100 kg a v strednej triede je dostatok priestoru pre vodiča iba v Superbe. Športové autá sú nepoužiteľné.
Vo všetkých ostatných sa musím uskromniť.
Takže, coupé sú fakt 2+2 , dvaja dospelí, 2 deti, alebo skôr 2 tašky...