My sme sa zamerali hlavne na zodpovedanie čo najväčšieho množstva vašich otázok, ktoré ste nám položili za videom z prvej zoznamovacej jazdy. Video Test Dacia Spring reaguje na všetky vaše relevantné dopyty a nielen to.
Pár mesiacov po predstavení najdostupnejšieho elektromobilu na Slovensku sme získali tento roztomilý elektromobil na test. Práve počas týždňového testovania svet obleteli správy o úspechoch v anketách o najlepšiu kúpu roka, či auto s najlepším pomerom cena a protihodnota. No aj nepotešivé správy z bezpečnostných previerok Dacie Spring od konzorcia EuroNCAP.
My sme sa zamerali hlavne na zodpovedanie čo najväčšieho množstva vašich otázok, ktoré ste nám položili za videom z prvej zoznamovacej jazdy. Video Test Dacia Spring reaguje na všetky vaše relevantné dopyty a nielen to.
Cenovo vyhodne auto, takze k najlacnejsiemu Sanderu doplatime 7k euro (70% navyse) a dostaneme tento crep. V preklade plechy okolo baterky, ziadna vybava, realny dojazd mozno 100km a to sa teda fakt oplati, Horste. Proti tomuto je aj Skoda 120 luxusne auto. Ale chcel by som vidiet toho kuriera, co by mal odvahu ist v tomto dorucovat niekam mimo vacsie mesto :D.
@-Čechy hlásia zdvonásobenie ceny elektriky.
https://echo24.cz/a/SvA5j/elektrina-zdrazi-uplne-vsem-komu-konci-fixace-cen-zazije-s-...
Ale kľuď, to sa určite netýka nabíjačiek zadarmo pre Lídlom.
A už určite nie Slovenska.
Byť majiteľom električky spred bytovky, oslavujem. Lebo ja budem pred Lídlom nabíjať stále zadarmo, aj keby elektrika zdražela hoci aj 3x.
@Fedor1. zvyšovanie cien energie je vlastne dobrá správa, lebo je to indikátorom toho, že ekonomika sa po Covidovom útlme dostáva do fázy oživenia a rastu.
2. Green deal nie je problémom, ale Green deal je riešením problému. Po zavedení opatrení Green dealu budeme mať lacnejšiu a ekologickejšiu energiu.
3. V súčasnosti máme príliš vysokú spotrebu energie preto, lebo ju využívame s extrémne nízkou účinnosťou. Inak sa dá povedať aj že s energiou otvorene plytváme. Keď budeme mať energeticky úsporné bývanie, úspornú dopravu pomocou elektromobility a to aj vyšší podiel elektrickej trakcie na železniciach. Keď budeme mať vyššiu účinnosť, tak budeme mať aj nižšiu spotrebu a mierne kolísanie cien bude pre nás marginálnym problémom.
@cctPane Bože, odpusť nám naše dlhy, ako aj my opúšťame svojim dlžníkom...
A ja debil som si povedal, že ťa už nebudem volať pán K*kot.
Nebudem reagovať. Lebo reagovať na toto = silno sa rozpísať a byť si súčasne istý, že nepochopíš nič. Ešte ma navrch tebe vlastným spôsobom ponížiš.
Ale aspoň Ťa oboznámim s princípom stupidity. Čítaj.
Základy stupidológie.
Stupidita nie je závislá na výške IQ. Platí, že stupidita je najefektívnejšia, ak sú jej nositelia mocní, vplyvní a pseudoekologickí ľudia, ktorých IQ je vyššie ako 140.
P. S. Nedám ti žiadny palec dobe (bez ohľadu, že ti to je tak jedno ako mne), ty si vôbec pri tej tvojej supernadpriemernej inteligencii uvedomuješ, ako si sa teraz prezentoval? Teraz neriešim, či si alebo nie si sunshine boy alebo sunshine girl, alebo sunshine gay, alebo sunshine trans, alebo sunshine it...
Tak a odteraz mám v škatuľke dvoch, na ktorých nebudem reagovať, prvý je Pitomeček a druhý si ty. To nemá zmysel. Píš si čo chceš.
@cctČo slovo to z ekonomického pohľadu a významu nezmysel.
Rast inflácie, rast cien je znakom recesie a nie expanzie.
Ty suchý fakt.
Nebudem sa s tebou baviť. Nebudem a nechcem vysvetľovať (tebe konkrétne), že si mimo, a to v každej jednej oblasti, čo si kedy spomenul. Rob si čo chceš.
Píšeš absolútne p*čoviny a nie fakty.
@FedorNa infláciu si tu varíme polievku už od čias, kedy Radičová povalila svoju vládu kvôli podpore gréckeho dlhu. Toto s infláciou nemá nič spoločné. Inflácia príde bez ohľadu na to, ako sa budeme správať, lebo bublina je nafúknutá až až. Ja som nepísal ani o recesii, ani o expanzii, ale o naznačení oživenia.
To len svoj príspevok si asi písal z recesie.
@-K tomu Stepway. Do 110 ticho, potom hluk od pneumatík. Nad 130 nemá zmysel ísť, hučí. Komfort na jednotku. Brzdy nie tak jedovaté ako v Renaultoch. Navigácia nemrzne ako v testoch, zato nenaviguje na 100 %. Niekedy navrhuje (v meste) zbytočnú ulicu naviac. Tempomat pri podržaní vie zvýšiť rýchlosť po 1km, ale aj po 10. Zvuk repro nad očakávanie, riadenie mŕtve. Sedačky plytké. Pri 130 spotreba cca 6.9, sedem nech nežerem. Ak na spotrebu, 5 litrov a to je surové auto. 250 km.
Asi som si mal kúpiť Springa a nabíjať zadarmo pred Lídlom. Problém je, že mám averziu voči Lídlu, bol som tam iba raz. V Olomouci, na dovolenke, bolo všetko zavreté a ja som si chcel kúpiť fľašku. Tak som sa prekonal.