Hypersportovy chodec
21.04.21 21:27
M
Hned na uvod - skoda, ze len video, lebo fakt mi to zerie cas a nervy, ze musim nieco, co ma velmi zaujimalo, pozerat 20 minut, co by som ocami preletel za minutu - ale ano, stara odrhovacka, je to stret dvoch filozofii. Takze toto je len moje osobne zufanie, nie pokus o konstruktivnu kritiku.
Uvod cislo 2 - tento "clanok" by mohol spustit tematicky velmi pestru diskusiu. O pokroku Ciny; o tom, co bude alebo nebude robit EU proti tomuto cinskemu tazeniu; aky je princip slovenskej cenotvorby; kde realne technologicky su tieto auta. Atd, atd. Ja sa zameriam teraz len na hodnotu za peniaze a na recenzovane auto.
Pride mi, ze si Maros v niektorych okamihoch absurdne kriticky. Prifukovanie sedacky, len dva USB porty su takou spickou ladovca neadekvatnej kritiky. Pricom ale uznavam, ze kritka podvozka a zaostaleho spravania prevodovky je (ak to tak teda je, co ti verim) velmi dolezita na pochopenie, ako technologicky pokrocile auto sa od tymto modernym oblekom skryva.
Nedokonalost spracovania - nuz mne tie nedostatky pridu ako menej zavazne, ako to, co vidavam vo videotestoch Tesly (ano, som saskujuci uboziak z Humberta). A dizajn interieru je uplne v poriadku, a ak to neporovnavame s cerstvymi novinkami z Europy, tak nebadat zaostavanie. A hej, vsade je nejaka ta nedokonalost. Otazkou len ostava, co je porovnavacia referencia.
25tisic za auto s automatickou prevodovkou, s kozenym interierom a velkostou Kodiaqu... Minule ste porovnavali Duster s Karoqom a tusim ten Karoq stal 35? Ja si myslim, ze na toto auto treba nahliadat inac. Chcem vacsie SUV, mam dany rozpocet, hladam co najviac muziky za dane peniaze a Dacia v tom segmente nic neponuka. Nuz, je tu tato alternativa. Vybavme si Duster na maximum a postavme ho vedla tohto auta a myslim, ze vtedy udrie do oci, ze ta cena je dobra (a nie, ze je medzi minusmi). Len preboha nepostavme vedla toho SUV za 40tisic s porovnatelnou vybavou, a nezacnime poukazovat na to, ze kazda funkcia v tom drahsom SUV je lepsie spracovana. Lebo to je presne ten chybny pristup v porovnavacich testoch. Lebo aj ked rovnaky segment, kupujuci motorista ma v prvom rade rozpocet, az v druhom rade riesi segment.
Co plne beriem, to je argument, ze o spolahlivosti nevieme nic a je to tak trochu vabank.
Odpovedať