Keďže klienti takmer bezvýhradne volili Performance verzie, Hyundai i20N bude v ponuke už len v nej. V porovnaní s i30 N má iný motor, inú karosériu, podvozok, celkovo iný technický základ. Dokáže teda Hyundai potvrdiť, že ozaj patrí k špičke triedy hothatch? Naše prvé dojmy zo Slovakiaringu neboli len pozitívne, ale teraz sme ho na miesto pár desiatok minút dostali na týždeň. Preverili sme ho v troch bodoch, v ktorých musí každý dobrý hothach excelovať.
Porovnanie s najväčším konkurentom
|
|
|
|
Hyundai i20N 1,6 TGDI 150 kW M6 |
Ford Fiesta ST 1,5 ecoboost 147 kW M6 |
základný model |
23 390 € (i20N 1,6 TGDI 150 kW M6) |
25 690 € (Fiesta ST 1,5 ecoboost 147 kW M6) |
adekvátny model |
23 390 € (i20N 1,6 TGDI 150 kW M6) |
25 690 € (Fiesta ST 1,5 ecoboost 147 kW M6) |
adekvátna výbava |
LED svetlá, samosvorný diferenciál, zatmavené zadné sklá, automatická klimatizácia, 18-palcové disky, tempomat, digitálny displej, predné a zadné PDC, vyhrievané predné sedadlá a volant, navigácia, Bose soundsystem, vyhrievanie zadných sedadiel, zadná kamera, DAB, bezkľúčový vstup |
v sérii: 18-palcové disky, športové sedadlá, LED svetlá, navigácia, automatická klimatizácia, zadné PDC, bezkľúčový vstup, vyhrievané predné sedadlá a volant, tempomat, zatmavené zadné sklá, DAB, za príplatok: samosvor 924 €, full LED 700 € |
výsledná cena |
25 290 € |
27 314 € |