Schudol až o 80 kg, podá väčší výkon 341 kW, teda 463 koní, má kratší stály prevod... Všetky tieto zmeny ho vystrelia na stovku za 4,5 sekundy a poľahky sa dostane na elektronicky obmedzených 285 km/h. Potrebuješ vedieť viac? Samozrejme, že áno.
O tom, ako verzia track edition funguje tam, kde ju označenie doslova posiela, či dobre zatáča, brzdí, či dobre driftuje, ako sa v ňom sedí, koľko žerie, ako znie a mnoho ďalšieho sa dozvieš v nasledovnom komplexnom videoteste, ktorý som nakrúcal nielen zo SlovakiaRingu. Prezradím už len jednu zásadnú vec. Lexus RC-F Track edition dokázal zajazdiť SlovakaRing za 02:32,1, čo je výborný čas - môj doposiaľ najlepší vôbec. Tak mi napadá, že by som už asi mal po dlhej dobe podopĺňať do tabuľky zajazdených naj časov všetky testované autá za ostatné dva roky. Snáď sa k tomu čoskoro dostanem. Nateraz platí, že na ničom rýchlejšom som na našom okruhu nejazdil.