|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
Druhá generácia Peugeotu 208 sa dizajnérsky mimoriadne vydarila. Viacerí sa zhodneme na tom, že okrem prémiového Mini je nový Peugeot 208 najkrajšie malé auto. No iste nie každý. Treba na to dobrú výbavu, nie základné modely. Je veľmi dôležité, aby mal plne diódové svetlá a väčšie disky kolies. Vyskúšali sme druhú najvyššiu ponúkanú výbavu GT line. Test Peugeot 208 podrobnejšie skúma kvality a prednosti, rovnako však aj nedostatky a slabiny kľúčového typu pre francúzsku značku, ktorý mnoho Slovákov vďaka produkcii v Trnave už niekoľko mesiacov dôverne pozná.
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
Fakt pekné auto, dizajnérsky sa veľmi podarilo, všetko hrá aerodynamike a k tomu tá výbava GT line ale to čierne oplastovanie skôr vyzerá ako "offroadova" verzia 208-icky, a trochu ma sklamalo že v najvyššej výbave je len jeden typ dikskou ale inak všetko ok.
Rád by som sa spýtal: s akým motorom ste auto testovali, ako sedelo na ceste resp. reakcie podvozku, dynamika, a ako fungovali asistenčné systémy... Ďakujem
@Nemam menoAhoj, problem ktory opisujes nepozname a nestazuje sa na to ziaden citatel. Mozes nam o tomto probleme dat viac podrobnosti? Mozno je to nejaka nestastna chyba a kombinacia prehliadaca, verzie windows, alebo nieco podobne. Pokusime sa to fixnut. Ak mas cas, napis o tom na info@topspeed.sk
Vopred vdaka! :)
@Zeco32WAhoj Zeco,
pozri si video vlozene v clanku pls, pripadne tento test najdes uz aj na nasom youtube kanali. vsetky otazky ktore tu mas a mnohe dalsie info zodpovedam v teste. Bol to PureTech 1.2 turbo 74 kW a 205 Nm. Pruzenie je so 17" miestami az neprijemne tvrde, asistencne systemy tiez spominam vo videu...
@ľubošLubos : je to GT Line nie GT takze oznacenie je ok. Vnutri mas klavir, takze aky dotykovy hnoj ? Auto je pekne ale bohuzial jazdne vlastnosti nezodpovedaju cene . Najvacsi problem je ale nekvalitny a drahy peugeot servis ( Final cd ,france tech ) ktory predrazi toto auto
No nic, dalsie nepodarene auto co si urcite ale urcite nekupim ani nahodou. Musel som sa pouzmiat pri spomenutej cene. To si uz asi robia srandu. No a pre redakciu. To video to je co pani? To ste sa vratili o desat rokov dozadu? Kvalita pri 720p uplna katastrofa, video zrnite, rozmazane. Server kam ste video nahrali uz ani nekomentujem. Ved sa mi v rezime full obrazovka nedokazala schovat ani lista prehravania.Co vas blokli na Youtube?
@cratos38Mame spolupracu s joj.sk
Na YT nas neblokli, tam pojde video von dnes vecer. Jojka chcela v spolupraci exkluzivitu na premieru videotestov.
@Bubumam 190cm a ked si nastavim sedadlo uplne dole ostane mi nad hlavou tak 3cm... volant je strasne maly neforemny tlacitka vsade navokol ked sa chces otacat v malych priestoroch robi to problem... rovano ako v corse. Dynamika atmosferickych motorov je zalostna a niesom si isty pri tych ktore mali priamy vstrek ci este stale technici pieskuku vwntily jedlou sodou ale predpokladam ze nic sa nezmenilo....
Nuž ako priami konkurent pre toto auto vidím nové Renault Cio. A v mojich očiach je Cliou lepšia voľba.
....je doležité aby mal plne diodove svetla a čo najväčšie disky kolies ....
To konštatovanie hovorí za všetko a určuje trend kam sa bude uberať celý Topspeed....
za mňa minusove body , palec dole.
Rasťo Chvála sa lepšie rozumie autám, a vie robiť videa z väčšou výpovednou hodnotou ,pre normalneho motoristickeho fanušika, či buduceho kupcu nejakeho automobilu
@Laco-monter-brzdaLaco prepac, ale kde tvrdim, ze su dolezite velke disky? Ak by si pozrel video pozorne, pocul by si v nom min. 2x, ze 17ky na GT line nie su vhodne, teda nie na nase cesty. Tiez spominam, ze co vsetko si v druhej najvyssej vybave treba priplatit, aby to bolo ako auto v teste, a potom je jeho cena viac ako 20t €.
Casto, az skoro vzdy je to tak, ze si konkretnu vybavu do testu nemozeme vybrat, lebo nam ju urci dovozca. Nerozumiem preto narazke, ze kam sa budeme uberat, alebo ze hodnotime auta s malou vypovednou hodnotou. Voci Chvalovi si naopak dovolim tvrdit, ze auta karhame ovela viac a sme na ne prisnejsi ako Rasto.
Ale iste, ak ti jeho videa vyhovuju viac...
pozrel som si tu videorecenziu a vlastne pozitivne na to auto som tam nevidel nic.
zato same negativa, to ano, zly posed, nekomfortny podvozok, dokonca aj v meste - kam je to auto primarne urcene, cena vysoka
to ze ma super dizajn ma zaujima asi tak na poslednom mieste.
teda vhodne asi akurat tak pre zenu.
@silvoNo vidis, tvoje postrehy su celkom v konstraste s tym, co vyssie tvrdi citatel Laco. No aj ty prehanas, lebo auto ma skvele svetla, infotaiment je na kategoriu fajn, super su predne sedadla a masaz, asistenti vodica funguju velmi slusne, motor nie je pri beznej jazde zbytocne smadny a aj ked na 6ke toci pri 130kmh viac ako 2700 ot, je to stale vlastne skor lepsi priemer v tejto triede aut. Vyborne su moznosti vybavitelnosti (aj ked nie lacne) a nova 208ka ponuka veci, ktore ine znacky nemaju. Je to velmi dobre auto, doslova krasne, no GT line si prosto ziada dobre cesty. Toto vsak nebude najkupovanejsia konfiguracia u nas. So 16kami to bude jazdnym komfortom iste lepsie a tie zvoli vacsina klientov...
Auto je to velmi pekne, o tom potom, ale ten interier by som nedal ani nahodou. Dalsi problem je ze do toho nemontuju ziadny normalny motor. A ta cena to uplne zabila. Chapem, full vybava, ale ked to iste dokaze konkurencna predavat za 17 000, tak asi niekde urobili sudruhovia chybu.