Typ financovania:
Základná verzia VW Passat 1.5 eTSI ACT 7 DSG v cenníkovej cene 37.990 €
Po dvoch prvých krátkych jazdách je tu náš prvý riadny redačný test VW Passat B9. Vždy platilo, že až po týždni používania dokážeme objaviť a zhodnotiť veci lepšie, než keď máme auto k dispozícii na pár hodín. To je logické. Čo všetko sme objavili a zistili o najnovšej generácii teraz už ozaj veľkého manažérskeho kombi nájdete vo videorecenzii - Test VW Passat 2.0 TDI.
@-Clovek by uz veril, ze budes prave spoko, s tou intenzitou ale zda sa, ze niektori jedinci nebudu spoko nikdy. A just budu hladat sposob a dovod ako rypat. Toho sa nemienime zucastnovat
@RolfMal som paralelne obe auta - passat tdi kombi a teslu. Ostala mi uz iba Tesla, kazde nastupenie do Passatu mi pripadalo ako cesta do muzea.
Dojazd je tiez nulovy, facebook argument, kedze 90% najazdis do 100km a ked raz za rok ides 500km a viac, tak si kup letenku a chod ako clovek a nieze si musis brat prazdne plastove flase, aby si sa po 500km odbavil na tom, ze si este nemusel zastavit.
@Ja321To píšeš o sebe. Ja tých 500km výletov robím mnoho, v letnom období každý druhý víkend.
Nemám rád lietanie, nuda, a mám ďaleko na letisko.
EV pre mňa nepoužitelné, Passat s naftou by bol ideál. Každému čo vyhovuje viac. No, teraz mám dva benzíny, ale čoskoro budem jeden meniť za naftu.
Nový dizajn Passat/Superb asi nie každému bude po chuti. Kým v predchádzajúcich generáciách sa mi páčil viac Superb, tentokrát je to naopak.. samozrejme každý máme svoj vkus.. Čo by som nedal, je ten búchajúci (či klepajúci?) podvozok. Vlastnil som Passat Variant B8 s ktorým som najazdil cca 90 tisíc km a tam žiadny buchot nebol, práve som si pochvaloval podvozok že bol pohodlný a relatívne tichý. A druhá vec čo by ma zaujímala je, či DSG takisto podtáča motor pri pomalej jazde v meste. V B8 to “púšťalo” aj na 1100 otáčok a ten motor dunel. Vyriešil som to až “chipovaním” prevodovky. Nastavili mi to skvele, pod 1500 nepadli pri jazde otáčky a ani spotreba nebola vyššia.. ale zato kľud na palube..