V AC Schnitzer sa špecializujú predovšetkým na podvozky, bodykity, výfuky a kvalitné disky. V interiéri používajú hliník, kožu a karbón.
F-Pace je prvým Jaguarom, v ktorom sa začali Nemci šprtať. Úpravy začínajú výfukovým systémom, ktorý je z nerezovej ocele a pozostáva z dvoch tlmičov zakončených buď jednoduchými, alebo zdvojenými koncovkami. Okrem hlbšieho športovejšieho zvuku sľubujú aj trochu lepší výkon. Zároveň môžu mať tieto výfuky elektronický modul na regulovanie hlasitosti, celkovo v 6 úrovniach. Výfuk je určený iba pre motory 2,0d a 3,0d.
Na podvozok veľmi nesiahali. Priniesli nové kratšie pružiny, ktoré znížia predok o 20 milimetrov a zadok o 25 milimetrov. Po stránke dizajnu sa úpravy dotkli najmä predného nárazníka, ktorý je doplnený o efektný decentný nadstavec. Mohli niečo pekné a jednoduché vymyslieť aj na boky a zadok. Asi sa v tomto prípade držia ľudovej múdrosti "menej je viac". Kufrové dvere zdobí jeden malý spojler, pripevnený na pôvodnom origináli.
Do blatníkov sa nasťahovali 22-palcové disky z ľahkých zliatin, obuté na pneumatikách s rozmermi 265/40 R22. Farebné prevedenie diskov môže byť v kombinácii strieborno-čierna alebo antracitovo-čierna.
Zdroj: CarsCoops