E92-ku kúpil ako jazdený model 335ci. Opakovaný motor roka 5.0 V10 s parametrami 373 kW (507 koní) vyoperoval z búranej M5-ky. Kupé s novým motorom kompletne prerobil na drift. Auto rozobral až na rám, do ktorého najprv namontovali bezpečnostnú klietku. Ďalší krok bol športový diferenciál s nastaviteľným prevodom a sekvenčná prevodovka Quaife. Nastaviteľný diferenciál umožňuje nastavenie prevodových stupňov na danú trať. Diferenciál je, pochopiteľne, samosvorný a v tomto športe extrémne namáhaný. Práce pokračovali inštaláciou športového príslušenstva a úpravou rámu hlavne kvôli velkosti motoru. Mikeovi dalo zabrať veľa vecí, napríklad ladenie geometrie náprav, ktorá sa musí vedieť rýchlo vrátiť do základnej polohy, ako aj mať daný odklon.
Auto počas ladenia
Najzložitejšia časť stavby bolo voperovať motor z M5. Rad 3 ponúka pod kapotou priestor max. pre V8 z modelu M3. No a vtesnať tam V10 bolo ozaj umenie. Motoru nechali sériové chladenie a aj systém mazania. Chladenie prekvapivo nepotrebovalo absolútne žiadnu úpravu, napriek tomu, že bolo navrhnuté pre o celý liter menší motor. Je dostatočne predimenzované a driftérskym podmienkam postačuje, čo potvrdzujú aj úspechy v superhorúcom Dubaji. Aj mazanie v M5-ke je urobené perfektne a nepotrebovalo žiaden upgrade. Motor V10 ho má poháňané dvoma čerpadlami a hladiny oleja sa uržujú automaticky. Jediné, čo v GSR upravili bola elektronika a sanie. Mapu motora a ako aj limit otáčok si v GSR upravili sami. Naopak, zotrvačník si museli vyrobiť úplne vlastný. Dôvodom bolo správne implementovanie sekvenčnej prevodovky, ale aj odozva motora.
BMW 350R V10 patrilo medzi klenoty pretekov.
BMW GSR 350r počas testovania
Začiatky na okruhoch neboli ľahké a na prvých pretekoch formula drift Mike havaroval. Stalo sa to v Long Beach a po pár kolách, keď neodhadol uhol nájazdu. Faktom bolo, že prvá zákruta je náročná a BMW bolo málo odskúšané. Začiatok ako z hororu Mika nijako neodradil a ďalšie preteky už zvládol ukážkovo.
Mike postavil perfektnú káru
Mikeovi za odvahu skúsiť čosi nové patrí uznanie . Chalan ukázal, že uspieť medzi strojmi s motormi z NASCAR je možné aj s perfektným sériovým motorom.