Správnymi úpravami môže aj veľké SUV dostať športový look a vzbudiť dojem, že chodí do posilňovne. Aspoň tak na mňa pôsobí nasledujúca Q7. Prednú časť rozšírili o 30 milimetrov a dali jej nový spojler. Oblasť zadných blatníkov dizajnéri vylepšili vetracími otvormi a rozšírili ich o 40 milimetrov. Táto časť zaujme aj dynamickým krídlom s bočnými krytmi a štvoricou hranatých koncoviek výfukového systému. Za dizajnové vylepšenia sa v tomto prípade platí 7 438€.
Koncovky výfukov sa zmenili na hranaté kosodĺžniky. K zmenám patrí aj dynamické krídlo a rozšírené blatníky.
JE Design sa neobmedzil len na estetické nafukovanie svalov. Q7 S-Line dostala pre všetky motorové verzie aj vyšší výkon. Oficiálne info uvádzajú ako príklad Q7 4,2 V8 TDI tiptronic, ktorej výkon stúpol vďaka optimalizovanej riadiacej jednotke (1 499€) zo štandardných 250 kW (340k) na 302 kW (410k). Pritom krútiaci moment vzrástol z 800 na 895 Nm. Litrový výkon teda predstavuje 71,9 kW/l. Upravená Q7 zvládne šprint na 100 km/h za 6,1 sekundy. Ak je Audi, na ktoré sa aplikuje tento tuning mladšie ako 2 roky a nemá najazdených viac ako 100 000 km, JE Design mu poskytne ročnú záruku na motor, turbo a prevodovku. Za ďalších 199€ sa záruka predĺži o 12 mesiacov.
Úpravami riadiacej jednotky došlo k zvýšeniu výkonu o 52 kW (70k) a 89 Nm krútiaceho momentu.
Starý a dobrý päťlúčový dizajn 22 palcových zliatinových diskov opäť nesklamal.
Veľkým lákadlom pre oči sú asi 22 palcové zliatinové disky, ktoré Q7 dodávajú aj chýbajúce zvyšky agresivity. Tuneri pre Q7 dokonca pripravili dve rozličné sady kolies značiek SUV Select a Scorpio. Obe verzie sú obuté do pneumatík s rozmerom 295/30 R22. Cena kolies začína na 5 190€. Druhú generáciu Q7 by malo Audi predstaviť niekedy v priebehu roka 2013. Sme veľmi zvedaví...
Všetky nové diely majú certifikát TÜV, úpravy motora spĺňajú ekologické normy a všetko môže byť bez problémov zapísané do technického preukazu.