Nuccio Bertone bol vždy veľkým vizionárom (respektíve zamestnanci Stile Bertone) a ich diela sa vždy výrazne líšili od konkurencie. Inšpiráciu v Stile Bertone čerpali z leteckého priemyslu a Formule 1. Celkové spojenie spomenutých zdrojov inšpirácie vyústilo k pre nás až neočakávane zaujímavému a atraktívnemu projektu. Nízky členitý predok evokuje bojové stíhačky. Tento dojem umocňuje aj celkový pohľad na bočnú siluetu Mantide. Typický, prvkom sú aj početné hranaté otvory pre prívod a odvod vzduchu a nožnicovo sa otvárajúce dvere smerom nahor.
Aerodynamika Mantide bola optimalizovaná vo vzduchovom tuneli. Spodná časť auta a difúzory boli navrhnuté podľa predlohy Le Mans, aby sa znížilo nepriaznivé prúdenie vzduchu pod autom a zvýšil sa prítlak zadnej nápravy k vozovke. Vďaka spomenutým úpravám dosiahli v Stile Bertone koeficient odporu vzduchu Cx 0,298 a prítlak sa zvýšil o 30 percent!
Už samotný použitie pohonného ústrojenstva z Corvette ZR1 dáva slušné predpoklady na adrenalínový zážitok za kormidlom tejto stíhačky. Oproti Vette má Mantide menej kíl a lepšiu aerodynamiku. Aj vďaka použitiu karbónových panelov karosérie sa ušetrilo nemálo kilogramov. Dynamické parametre Mantide hovoria jasnou rečou : 0-100 km/h za 3.2 sekundy a top speed až 351 km/h. O bezpečnosť posádky sa stará navarený ochranný rám špecifikácie FIA, karbónové škrupiny a 4 bodové bezpečnostné pásy.