Pôvodný šesťvalec S38B38 s výkonom 250 kW (340 koní) nahradil agregát S70B56. Ide o motor koncepcie V12 s objemom 5,6 litra. V BMW vyrobili len 1510 ks a všetky putovali do modelu 850CSi.
Zvonku vyzerá toto BMW M5 E34 celkom obyčajne...
Pôvodný šesťvalec S38B38 s výkonom 250 kW (340 koní) nahradil agregát S70B56. Ide o motor koncepcie V12 s objemom 5,6 litra. V BMW vyrobili len 1510 ks a všetky putovali do modelu 850CSi. Štandardný výkon dvanásťvalca je 280 kW (381 koní) a 550 Nm. Majiteľ sa však so štandardným výkonom neuspokojil a po úpravách dáva motor okolo 450 koní. Výkon na zadok posiela cez 6-stupňový manuál Getrag 560G.
...pod kapotou sa však skrýva 5,6 litrový dvanásťvalec z modelu 850CSi.
Zmeny aj na podvozku
Ťažší motor vpredu, ale aj vyšší výkon si vyžiadali zmeny na podvozku. Nájdeme tu nastaviteľné tlmiče EDCIII, pružiny H&R, tuhšie stabilizátory a dodatočné výstuhy. O spomaľovanie sa starajú 355 mm kotúče UUC vpredu a 328 mm kotúče vzadu. Výfuk dodal Eisenmann a samosvorný diferenciál Quaife.
BMW M5 E34 V12 bolo na predaj v USA za 16500 dolárov. Nového vlastníka si našlo veľmi rýchlo. Predajca tvrdil, že auto bolo v perfektnom technickom stave. Jedinou investíciou bude pre nového majiteľa prestriekanie karosérie, teda ak si potrpí na vzhľad. Lak má totiž to najlepšie už za sebou.
Zdroj: carscoops