Brabus prerobil priamo AMG-čkovú verziu, takže rozhodne si nebrali servítky. Výkon 400 kW letel hore na 515 kW, teda takmer 700 koní! Krútiaci moment oturbeného 5,5-litrového motoru V8 nezaostáva, celých 960 Nm. To znamená jednoduchú matematiku - 164 koní a 200 Nm navrch. Až to zaváňa dojmom, že chlapci v AMG niečo odflákli. Tento "cvalík" sa dokáže na stovku vďaka takému výkonu rozbehnúť za slušných 7,4 sekúnd. Dvihli ste obočie? Brabus B63S nie je ľahká váha, s hmotnosťou 3775 kilogramov by sa mohol pretláčať s lokomotívou. Takže sedem sekúnd je naozaj presvedčivých. O maximálke si ale ilúzie nerobte. Najprv sa pozrite na akom dezéne 37-palcových pneumatík jazdí, a potom si predstavte, že by ste mali ísť viac než obmedzovač, teda 160 km/h. Šialenosť.
Brabus ale vie, že tohto mastodonta nepredá veľa, a tak je tento kit dostupný pre všetky AMG-čkové Mercedesy 63. Ale ako showcar je to jednoznačne pecka. Ak by niekto myslel, že takáto preturbená mašina nemôže dlho vydržať, tak v Brabuse by ho vysmiali. Dávajú zákazníkom totiž záruku 100 000 kilometrov. U AMG môžu byť hrdí aspoň na to, že Brabus ponechal ich prevodovku AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC v pôvodnom stave a znesie taký výkon. Zvonku Brabus pridal zopár čačiek, karbónovú kapotu (na čo?) a LED svetlá spolu s xenónmi. Ale koho to zaujíma? 700 koní, štyri tony a šesť kolies. Uáááááá!...