Všetko vyššie spomenuté úsilie bolo odmenené 515 kW (690 k) výkonu a neskutočnými 1320 Nm krútiaceho momentu už od 2100 otáčok!
Brabus SV12 S je označenie motora V12 biturbo, ktorý ukuli prepotreby Mercedesu S600. Pred implementáciou tohto potentného motora do motorového priestoru Géčka sa s ním ešte pohrali. V prvom rade zväčšili objem z 5,5 na 6.3 litra stroker kitom. Prekopali aj komplet hlavu valcov + perfiérie. Na agregát zavesili dva veľké slimáky (turbá), optimalizovali chladenie ako motora tak medzichladiča plniaceho vzduchu. Ruka úpravcu siahla aj na výfukové potrubie, ktoré osadili priechodnejšími katalyzátormi. Dve nezávislé vetvy potrubia ukončili pred zadnými kolesami. Poslednou úpravou bolo odladenie riadiačky. Vďaka jej optimalizácií s novo vytovreným motorom umožnuje okrem obrieho výkonu spĺňať striktné emisné limity Euro 4.
Všetko vyššie spomenuté úsilie bolo odmenené 515 kW (690 k) výkonu a neskutočnými 1320 Nm krútiaceho momentu už od 2100 otáčok. Nie všetku silu však púšta elektronika, ktorá limituje špičku krútiaku na luxusne postačujúcich 1100 Nm. Ai vás napadne otázka, čo to asi vie s veľkým Géčkom porobiť? Odpoveď znie jednoducho - divy! Katapult z pokoja na kilo zvláda Brabusácke Gé za 4,3 sekundy a maximálku stopli elektronicky na 260 km/h.
Rozpisovať sa o optických úpravách a úpravách interiéru asi veľmi nemá význam. Trendy poznáte a Brabus nie je výnimkou. Za zmienku stoja jednodielne disky z dielne Brabus s mierami od 20 po 22 palcov. Model zobrazený na obrázkoch má konkrétne obuté kované disky Brabus Monoblock VI s mierami 10,5x21 palcov a na nich natiahnuté Yokohamy, alebo Pirelli 295/40. To, že úpravou prešiel komplet podvozok a sériové brdzy sú už dávno minulosťou je azda aj škoda písať...
Ešte vás asi bude zaujímať cena. Tá je stanovená na 379 000 €, teda viac ako 10 miliónov našich bývalých koruniek.