Úprava spočíva v trochu neštandardnom postupe - 6,2-litrový atmosférický osemvalec vám tuner vymení za menší, 5,5-litrový osemvalec biturbo, ktorý je i v S63 AMG 2014 alebo ML63 AMG 2012. Rozdiel medzi pôvodnými 518 k a nových 525 koní nie je žiadne terno. Lenže úpravca zvýšil plniaci tlak turbodúchadiel, vylepšil chladenie a posunul obmedzovač otáčok až za 7000 ot/min. Výkon tak vyšponoval poriadne vysoko, až na 634 kW (850 k) a drvivých 1350 Nm!
Ako také niečo jazdí? Stovka padne v hanbe po 3,1 sekundách, dve kilečká pokorí po 8,8 s (to sa akorát stihnete pri tom zrýchlení po druhý raz nadýchnuť) a na tristo je za veľmi pôsobivých 23,5 sekúnd. Maximálku tuner neuviedol, ale je jasné, že je problém ju odmerať i na nemeckej dialnici. Takýto výkon poslať iba na zadné kolesá by bol asi dobrý dôvod na pohovor s psychológom, a tak GAD-Motors montuje do auta 4Matic. Ale práve preto vlastne dosahuje takých dynamických parametrov, aké má.
Prenos výkonu má na starosť upravená prevodovka AMG Speedschift MCT. Tú navrhli pre prenos krútiaceho momentu až 1500 Nm a preraďuje o trochu rýchlejšie. Podvozok, ktorý zápasí s tak ohromným výkonom, je nastaviteľný od firmy KW a brzdy sú to najlepšie, čo sa dnes dá zohnať, teda karbón-keramické. V interiéri je auto rovnako extrémne ako pod kapotou. Škrupinové sedadlá a ochranná klietka vám nedajú zabudnúť ani na parkovisku, v akom aute sedíte. Za takýto kúsok si ale úpravca vie vypýtať slušnú sumičku - 180 250 Eur! A to je cena iba za úpravu. K tomu treba priviezť vaše vlastné C63 AMG Black Series, ktoré s cenou začínalo na 115 430. Vo výsledku zaplatiť za teké auto monimálne 295 680 Eur je už na pováženie. Výkon je to síce parádny, ale....
zdroj: autoforum.cz