Originál vznikol v roku 1959 a už vtedy to bol šperk na cestách. V tých časoch vlastne vznikala aj legenda okolo Vette tak, ako ju poznáme dodnes. Športové auto ameriky, ktoré je jej symbolom rovnako ako Ford Mustang. Tento konkrétny kúsok si svoj šarm zachováva i po rokoch, a na sexepíle mu pridalo rozhodne i to, že na neho šiahol nemecký tuner Pogea. Zámožný zákazník si dal svojho miláčika potuniť s tým, že sa pozrú i na motor.
Zvonku je ťažké niečo príliš opisovať. Fotografie hovoria samé za seba. Vette obliekli do jasne červenej farby, ktorá spolu s bielou krásne podčiarkuje elegantné krivky. Aj keď by to možno práve na Chevrolete nik nečakal, ale naozaj je to odtieň Ferrari Rosso. Karoséria leží na trubkovom ráme. Keďže to má byť tuning, ktorý Vette posunie do súčasnosti, zadné svetlá sú LED a pod blatníkmi sa ukrývajú nastaviteľné tlmiče, výkonnejšie brzdy a 18", resp. 19" pneumatiky Bridgestone Potenza. Vnútri Vette dostala nové sedadlá, volant so sploštenou spodnou stranou a audio systém Alpine.
Čo urobili pod kapotou? V originále 1959 Vette bol motor objemu 4,6 l small block V8. V tomto je 6,2-liter V8 s lepším vstrekovaním, saním a športovým výfukom. Motor s prevodovkou spája keramická spojka a tiež je tu namontovaný diferenciál Dana 44. Nemôže to teda byť žiadny outsider. Výkon posielaný na kolesá je slušných 357 kW (485 koní) a 585 Nm. To by od old-schoolovo vyzerajúcej klasiky čakal málokto. Predsa len, originál mal 230 koníkov. S päť stupňovou prevodovkou sa na sto dostane za 3,9 s a maximálka je až 288 km/h. Ak sa vám páči a dokážede dodať pôvodný kúsok zrelý na zmenu, tak si nachystajte ďalších 225 000 Eur...