Majiteľ požadoval vyšší výkon, radikálnejšie jazdné vlastnosti a vylepšený dizajn. Toť oficiálne info. V skutočnosti mu však prišlo ľúto, že pred 2r vysolil za najvýkonnejší model CCR hrozné prachy a medzičasom už Švédi robia výkonnejšie verzie, ako Agera...
Po úprave má model CCR bez mála 900 k
Zopakujme si teda nedostatočné parametre sériového auta. Motor 4,7 V8 s výkonom 608 kW (827 k) pri 6 900 ot a krútiaci moment 920 Nm pri 5 700 ot. To pri hmotnosti smiešnych 1 180 kg. Na rozdiel od nového modelu Agera, vzduch do motora v CCR tlačia dva mechanické kompresory Rotrex. Úpravca dosiahol zvýšenie výkonu na 655 kW (891 k) pomocou zmeny prevodu pohonu kompresorov od kľukového hriadeľa a premapovaním manažmentu motora. Prepracovali sa aj prevodovku a jej uloženie.
Je to šialené auto s hmotnosťou len cca 1 200 kg
Aerodynamické zmeny v záujme zvýšenia stability spôsobili bližšie neurčené zníženie maximálnej rýchlosti, takže auto už nedosiahne 390 km/h. Interiér prečalúnili kompletne do alcantary a pribudol multimediálny systém Pioneer, ktorý zobrazuje aj obraz novej cúvacej kamery. Úprava v EDO iste nebola lacná, ale majiteľ môže pokojne spávať. Má predsa úplne jedinečný Koenigsegg ako nik iný. Agera je zrazu nezaujímavá, lebo tú bude mať niekoľko desiatok boháčov a to je predsa ponižujúce...