Výfuk ukončený štvoricou koncoviek je k dispozícii za sumu 952 €.
Rukami tunerov prešlo už mnoho volkswagenov, audi, seatov a škodoviek. Úprava legendárneho chrobáka teda nie je žiadna amatérska práca. Úpravy robia z jednoduchých dôvodov: aby boli autá lepšie, rýchlejšie, krajšie a agresívnejšie. Zmenený Beetle spĺňa všetky atribúty. K vylepšeniam jazdných vlastností patrí zmena nastavení podvozka. Pridali športové pružiny a znížili svetlú výšku o cca 30 - 35 mm. Výsledkom je menšie nakláňanie v zákrutách. JE Design poskytuje zmeny na podvozku za 219 €.
Motoru 2,0 TFSI zvýšili výkon o 29 kW (40 k) a 30 Nm. Spolu s jeho parametrami zlepšili čas zrýchlenia na 100 km/h na 6,9 sekundy.
19 palcové zliatinové kolesá za 2810€ sú dostupné v matnom alebo lesklom prevední v sivej, čiernej a striebornej farbe.
Za 952 € dostal Beetle nový výfukový systém so štvoricou koncoviek, ktorý je vhodný pre zážihové aj vznetové motory. Bežný človek na pohľad najviac ocení dvojfarebné 19 palcové zliatinové kolesá, ktoré sú dostupné v niekoľkých vyhotoveniach a farbách (dominuje najmä matný povrch). Kompletná sada kolies je k dispozícii od 2810 €.
JE Design zanechal svoj rukopis aj na agregáte 2,0 TFSI. Ten patrí verzii Beetle Sport. V sériovej podobe má motor výkon 147 kW (200 k) a maximálny krútiaci 280 Nm. Tuneri ho zobrali na výlet na hranicu jeho možností (pri zachovaní všetkých ekologických limitov) a vytlačili z neho 176 kW (240 k) a 310 Nm. Odpich na 100 km/h sa zlepšil o 0,6 sekundy na spomínaných 6,9 s. Maximálka narástla o 7 km/h. Táto úprava odoberie z peňaženiek záujemcov 1280 €. Mne osobne sa dizajn páči. Jazdné vlastnosti sa údajne vylepšili a narástol aj počet koní pod kapotou. Good job.
Všetky doplnky spĺňajú technické normy. Úpravy motora je možné bez problémov zapísať do technického preukazu.
Úpravy podvozku redukujú nakláňanie karosérie počas prejazdov zákrut.