Základom úprav sa stali hneď dve verzie. Prvá je 500vka s motorom 1.4 litra, 101 koňmi, automatickou prevodovkou a sklápateľnou strechou. Kedže 500vky sú v Taliansku dodnes veľmi populárne najmä ako štýlové pojazdné kabelky, práve pre túto cieľovku zušlachtili legendu talianskeho automobilizmu. Interiér obalili do luxusnej a ušlachtilej kože, pridali tíkové drevo, prerobili dizajn palubnej dosky na štýl Mini s centrálnym analógovým prístrojom no najmä doň natlačili kvantum 24K zlata. Nezabudlo sa ani na flashnutie riadiacej jednotky, úpravou prešla aj sacia a výfuková vetva, či časti pruženia.

Druhou verziou je Sportiva. Tá obsahuje špeciálnu rubínovočervenú farbu s chrómovým nádychom. Rovnako na ňu zavesili nejaké to 24K zlato a interiér potiahli kvalitnou Alcantarou. Palubná doska je tiež lemovaná zlatom, respektíve zlatým rámikom ručne vkladaným do prístrojovky. Namiesto štandardných koberčekov má posádka nohy položené na podložkách vyrobených tiež z tíkového dreva. Disky vychádzajú z originálov, no sú zušľachtené kombináciou koža - zlato.


Zdroj: http://www.autoblog.com/2010/10/13/fenice-milano-strikes-again-with-blinged-out-fiat-500c/