Modrá nie je zlá, ale čierna by slušela viac

Modrá nie je zlá, ale čierna by slušela viac

Ostatná generácia síce prešla zmenou a namiesto V10 má pod kapotou iba V8, výkonovo to však nie je žiadny outsider a vďaka dvom turbám produkuje 560 k a 680 Nm. AC Schnitzer však zmenil tomuto 4,4-l V8 softvér riadiacej jednotky a spolu s novým výfukovým systémom z neho dokázal vydolovať 612 k a masávnych 790 Nm. S novým omedzovačom rýchlosti posunutým z 250 km/h tak dokáže uháňať až 305 km/h. Bez obmedzenia by to bolo ešte o poznanie viac, ale treba brať ohľad aj na aerodynamiku a pneumatiky...

Jasné, že na rad sa dostal i podvozok. Svetlá výška je o pár milimetrov dolu a športový sedan stojí na 20" kolesách. Možnosťou sú i 21" disky. Matná, perleťovo modrá farba pokrýva celé auto, a tak nie je na prvý pohľad zrejmé, že predný spojler je z karbónu. Predná mriežka je pochrómovaná, auto má priadaných zopár líšt a zadný spojler. Ako vidíte z fotografií, na zadný kufor je možné dostať i nevkusné prítlačné krídlo. Podľa môjho názoru je M5 príliš na úrovni na to, aby sa kazilo takýmito lacnými prvkami. Ale zákazník je pán. Hm, tak ja teda poprosím len tých 612 k a 790 Nm! ;-)

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov