Z profilu je Hamann Tycoon Evo M ešte celkom civilizovaným autom
Základom tejto úpravy je "sériové" BMW X6M. Rozhodne nebudeme komentovať dôvody, pre ktoré si niekto nechá upraviť toto prerastené eMko :) Tuning na tomto aute prebehol na všetkých frontoch, takže zmenil sa exteriér, interiér, podvozok ale aj pohonná jednotka.
A čo poviete na tento pohľad? Hamann Tycoon Evo M tam pôsobí tak, ehm, vyžrato?
Prvé čo vám udrie do očí je totálne agresívny bodykit tohto auta. Ten dokonca rozšíril auto o cca 60mm. Nové sú aj bočné prahy či predné LED denné svetlá. Pri tejto úprave sa myslelo aj na lepšie chladenie, takže nová je karbónová kapota a aj predný nárazník ktoré majú teraz viac vetracích otvorov. Zadné krídelka produkujú údajne ešte viac prítlaku, avšak koľko, to úpravca neuvádza.
Hamann Tycoon Evo M je ďaleko silnejší ako sériovka X6M
To najpodstatnejšie sa ale udialo pod kapotou. Výkon poskočil na cifru 670k / 493kW pri 6,000 o/min a 780Nm pri 1,500 – 5,650 o/min. To je, ak dobre počítame, nárast o 115k a 100 Nm oproti sériovej X6M! Preto niet divu, že akcelerácia z 0 na 100 km/h je otázkou len 4,2 sekundy! Maximálka je okrúhlych 300 km/h. Hmm... Už len čerešničkou je komplet nový výfuk vrátane katalyzátorov.
Kolesá ktoré obúva Hamann Tycoon Evo M sú vážne špičkové po každej stránke
Kolesá robia auto a v tomto prípade to platí dvojnásobne. Tieto 23" kované jednodielne šperky sú ukážkou najmodernejších výrobných postupov pri výrobe kolies. Len škoda, že Hamann neuvádza ich váhu. Predné "valce" majú šírku 11 a zadné až 12 palcov na ktoré sa naťahuje pneumatika 315/25 R 23. Navyše je táto vyšlachtená X6 znížená o 40 mm čím sa vizuálny efekt týchto kolies ešte znásobí.
Už i tak špičkový interiér X6M je v úprave Hamann Tycoon Evo M dotiahnutý ešte ďalej
Za volantom trávite ako majiteľ najviac času, takže prečo sa nepohrať s úpravami aj tu? Tu je to plne podľa požiadaviek klienta, avšak základ tvoria metre kože, hliníku či karbónu. Úplne nový je trojramenný volant z dielne Hamannu. Veľmi pekný detail sú pedále, fakt podarené.
Tak k tomuto "gangsta" tuningu sa ťažko píše čokoľvek...
Na záver len malé konštatovanie: ak je vám sériové BMW X6M málo, alebo vám pripadá veľmi nevýrazné, chodťe do toho. Cenu za túto úpravu nám ale Hamann neprezradil. Viac na jeho stránke www.HAMANN-MOTORSPORT.com.
PS: a nezabudnite si prečítať náš TopSpeed.sk test BMW X6 xDrive50i