Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov

To úplne prvé čo vás upúta je samozrejme lak vozidla. Chce to asi poriadnu odvahu dať niekomu prelakovať úplne novú káru, tobôž ak sa jedná o najrýchlejšie cestné Ferrari všetkých čias. 599 GTO je vlastne civilná verzia ostrej 599XX ktorá si našla svoju cestu na bežné komunikácie. Ostrá žltá pasuje s kolesami vlastnej výroby o rozmere 9x21" vpredu (pneu 245/30/21) a 12,5x21 vzadu (pneu 345/25/21). Tu by som sa ale rád pozastavil, pretože sériové kolesá sa mi zdajú oveľa krajšie. Tieto nové zaváňajú módou z 90tich rokov... Na podvozku je nainštalovaný aj systém nadvihnutia podvozku o 3,5cm pre prípad vyššej prekážky na ceste. Praktické.

V každom prípade sa jedná o špičkové, kované trojdielne disky "6Sporz²" ktoré sú so svojou váhou a pevnosťou takmer identické ako tie z továrne Ferrari. Zjavne tu ide len o to, byť odlišný od masy. Teda pardón, 599 GTO bude vyrobených len 599 kusov, takže žiadna masovka to rozhodne nebude.

Na naše veľké prekvapenie sa vo firme Wheelsandmore pozreli aj pod kapotu. Sériové 599 GTO dosahuje parametre 670 k (493 kW) a 620 Nm. Jeho nádherne znejúca V12 má teda o 50 k viac, ako základná 599 GTB Fiorano z ktorej vychádza. Avšak to bolo pre úpravcu málo a tak vďaka novému výfukovému systému a úprave riadiacej jednotky je výkon 715 k a 665 Nm. Celkom slušné navýšenie ak uvážime, že sa jedná o úplny vrchol súčasnej ponuky tejto automobilky!

Tak čo poviete, dopriali by ste svojmu miláčikovi z Maranella takúto kúru?