Ferrari odhalilo 458 Spider na autosalóne vo Frankfurte v septembri. Novitec Rosso malo na prípravu vylepšení niekoľko mesiacov.
Ferrari 458 Spider muselo prijať veľký počet uhlíkových dielov. Na jednej strane karbón zvyšuje sexepíl auta, na strane druhej nový bodykit vylepšuje aerodynamiku.
V prednej časti si môžeme všimnúť nový štvordielny spojler. Karbón sa nevyhol ani bočným prahom a spätným zrkadlám. Zadnej časti dominuje difúzor, okolie svetiel a prítlačné krídlo, ktoré sú všetky z uhlíkových vláken. Dizajn agresivity dotvárajú zatmavené svetlá. Všetky tieto doplnky výborne kontrastujú s výraznou žltou farbou. Detaily sa dolaďovali v aerodynamickom tuneli. V interiéri tuneri z Novitecu použili veľa kože a najmä karbónu.
Žltý 458 Spider púta pozornosť nielen svojím vzhľadom, ale aj výkonom 609 koní pri 9100 otáčkach.
Aká by to bola úprava, keby tuneri obišli kolesá? Novitec pre 458 Spider pripravil dvojfarebné kované disky s priemerom 21 a 22 palcov. Väčšie kolesá sú na zadnej náprave. Disky vážia len 9,9 a 13,4 kg! Ferrari obúva pneumatiky Pirelli PZero s rozmermi 255/30 ZR 21 a 335/25 ZR 22.
Nové pružiny približujú Ferrari k ceste o 35 mm. Aby sa predišlo nepríjemnostiam pri jazde najmä v meste, Novitec Rosso vybavil 458 Spider tlačidlom, ktoré dvíha prednú časť o rovných 40 mm. Zdolávať obrubníky s tak malou výškou je predsa len nepríjemné.
Novitec sa špecializuje na úpravy áut Fiat a Alfa Romeo. Novitec Tridente vylepšuje Maserati a Novitec Rosso Ferrari.
Vylepšenia neobišli ani 4,5 litrový osemvalec. Nový výfukový systém a riadiaca jednotka mu dávajú výkon 448 kW (609 k) pri 9100 otáčkach. Maximálny krútiaci moment 569 Nm je dostupný pri 5400 ot. Pôvodne 458 Spider ponúka maximálny výkon 419 kW (570 k) pri 9000 ot a 540 Nm pri 6000 ot.
Aby toho nebolo málo, z motorového priestoru urobil Novitec Rosso výkladnú skriňu s krytmi taktiež z uhlíkových vláken. Ak si plánujete vylepšiť svoje Ferrari, tak spoločnosť ponúka na predaj jednotlivé diely aj samostatne. Ceny však nie sú známe.