Na svete sú aj ľudia, ktorým len snívanie nestačí. Jedným z nich je Christian Maier z Nemecka.
Po tvrdej 4 ročnej drine môže konečne skutočný závoďák do ulíc. Prestavba na road legal machine nebola vonkoncom jednoduchá ani pre Christiana, bývalého jazdca série Formula Ford. Pri stavbe mu významne pomáhali najpovolanejší, ľudia zo skúšobne TÜV. Celkom na začiatku prác na prestavbe
zašiel Christian za svojimi ľudmi do skúšobne, aby im povedal, čo má za lubom. Tí ho hneď uviedli na pravú koľaj slovami, bude to veľmi drahé. Ani napriek tomuto "povzbudeniu" sa nevzdal, a šiel za svojim snom.
Oproti ostrej závodnej verzii má táto civilná mnoho prvkov navyše. Na predné a zadné krídlo boli namontované nárazníky. Všetky kolesá dostali povinné blatníky a predná časť formule navyše pribrala o pár svetlometov. Samozrejmou výbavou musia byť aj blinkre, a zadné svetlá, ktoré rozmiestnil konštruktér po blatníkoch. Do stiensneného kokpitu sa nasťahovala ručná brzda, klaksón a páčky na ovládanie elektro príslušenstva. Vďaka týmto úpravám narástla pohotovostná hmotnosť formule na 525 kg.
S pribúdajúcou hmotnosťou musel samozrejme vzrásť aj výkon motora. Základnou myšlienkou bola prestavba motorového priestoru a výmena sériového 130 koňového motora. Christian Maier doň natlačil 2.0 liter turbo C20LET z Calibry, ktorého sériový výkon je 204 kobýl. S týmto výkonom by pokorenie 250 km/h nemal byť problém. Zrýchlenie by sa malo pohybovať v časovom horizonte menej ako 5 sekúnd na obligátne kilo. Formula stojí na priestorovom rebrinovom ráme, ktorý je ukrytý pod laminátovou karosériou.
Christian Maier dokázal celému svetu, že nič nie je nemožné. Určite motivoval viacero fanúšikov formule, ktorí doteraz len snívali a ukázal im, ako meniť sny na skutočnosť. Ešte aj dnes si nedá pokoja a permanentne laboruje nad monopostom a ladí a ladí a..... Rešpekt maestro!