Karoséria rozšírená v štýle okruhových špeciálov je kompletne vyrobená z karbónu. Riadený tok vzduchu popod autom zabezpečuje difúzor z karbónu a prítlak zadnej nápravy saze rieši rozmerné zadné krídlo. Pre mňa najzaujímavejšou časťou tejto brutal okruhovej mašiny je motor.
Pôvodný atmosférický 2.0 liter Vtec F20C s najvyšším litrovým výkonom v histórii (120k/liter) prekopali na nepoznanie s cieľom spraviť z S2000 Top Fuel konkurenciu pre najlepšie mašiny v Japonsku. Kompletne vymenené vnútornosti s novou kľukou zabezpečili nárast objemu na 2.2 litra. Stále málo. Jediným možným spôsobom, ako zduplovať výkon, je inštalácia turba. A tak sa pod kapotou ocitol slimák HKS GT3240, ktorý dopuje motor obrovskými dávkami tlakového vzduchu. Táto kombinácia je vraj neskutočne hladná a tak obrovský apetít utišujú palivové vstrekovače s kapacitou 1.6 litra/ minútu!!!! Suma sumárum, po úprave všetkého potrebného namerali na zotrváku neskutočných 713 koní z objemu 2.2 litra.
Za volantom tejto beštie sa ocitol Nobuteru Taniguchi a najrýchlejší čas, za ktorý preťal cielovku na Tsukuba circuit bolo famóznych 55 sekúnd a 792 tisícin. Rešpekt!