Prázdny showroom po besnení exekútora. Je nám do plaču...
Tornado 750 GTS
Mirage GT
Prázdny showroom po besnení exekútora. Je nám do plaču...
Tornado 750 GTS
Mirage GT
Tak to je naozaj šok a zlá rana. Že je Uwe nezvestný viem neoficiálne cca 3 mesiace. Osobne som sa bol v priestoroch na fotkách už 3x pozrieť. Gemballa bol jedným z mojich najobľúbenejších porsche a nie len porsche úpravcov. Naozaj nechápem, ako sa to mohlo takto zle skončiť po vyše 30. rokoch fungovania a celosvetovej slávy...
A celosvetova kriza zacala ako? Na pohlad neuveritelne sa zosypalo niekoko svetovych bank. Predpokladajme: 1. prevodovky a motory na vyvoj si sice za lepsich podmienok, no stale hradi sam 2. nie je ceskoslovensky supertalent sudruh srobovak, ktory na prvu supu spravi + vela koni 3. na rozdiel od nasho trhu mu nikto netoleruje jeho omyl a tak sa nemoze ucit na zakaznikoch 4. ma zaruku na motor a support celkom drahy a narocny 5. plati dost ludi 6. je drahy a posobi v segmente, kde uz seriova verzia je celkom postacujuca 7. ma dost velku konkurenciu 8. vacsina firmiem vo faze rastu ma uvery, pretoze je vyhodnejsie byt dlzny, ako viazat vlastny kapital. Je to aj urcite rozkladanie rizika, pretoze ak to tahate z vlastneho, staci jedno zakopnutie a ste dole a v tom momente vam uz nikto nepozicia. Takto mate moznost pozasivat nejake rezervy a produkovat pre banky a veritelov rozne optimisticke cisla, masirovat ich svojim goodwillom atd a ked to praskne, verit, ze sa nedostanu k uplne vsetkym uctom :) Takze je celkom mozne, ze pokles zakazok mu tak rozbil cashflow, ze to uz nedokazal financovat a padlo mu to.