Hamann Cayenne 958
Ostatná generácia SUV od Porsche je kompaktnejšia, má atletickejšie risy a najmä nepôsobí tým mamutím dojmom ako predchádzajúca generácia. Toto všetko sa podarilo dizajnérom Hamann zachovať, ba dokonca dali Cayennu športovejší šmrnc. Pri pohľade z predu je výraz auta "zožeriem všetko a všetkých" ešte zdôraznený spojlerom s veľkými sacími otvormi, ktoré mu dávajú už spomínaný športový look a pocit naozajstnej sily. V spodnej časti sú integrované LED svetlá pre denné svietenie. Na nízky spojler opticky naväzujú prahy dverí a zadný nárazník so štvoricou koncoviek výfuku. Veko piatych dverí zdobí efektné krídlo. Kapota motora je, ako už je dobrým zvykom vo vyššej spoločnosti, celokarbónová a svojím tvarom dáva tušiť, čo sa pod ňou ukrýva.
Hamann Cayenne 958
Cayenne netrpí nedostatkom výkonu už v sérii, Hamann však ponúka zvýšenie výkonu exkluzívne pre dieselové motory. Optimalizáciou riadiacej jednotky sa dosiahol rast výkonu z továrenských 176 kW (240 k) na 202 kW (275 k) v rozmezí 4000-4400 ot/min. Ani krútiaci moment neobišiel zkrátka, ten narástol z pôvodných 550 na 620 Nm v 2000-2250 ot/min. Silnejší motor si zaslúži silnejší zvuk, a tak Hamann vyvinul vlastný výfukový systém, ktorý je kompatibilný s celou paletou výfukových systémov používaných na modeli Cayenne.
Hamann Cayenne 958
Z fotiek je vám jasné že úpravy sa dotkli i podvozku. Ten bol znížený o 35 mm na oboch koncoch vozidla a obuli ho do 23" kolies. Disky je možné objednať v troch modifikáciach - Edition Race Anodized (trojdielne disky s kríženými paprskami kolies a titanovými skrutkami), Unique Forged Adonized (kované hliníkové disky z jedného kusu práškované čiernou matnou) a Unique Forged Brushed (leštené hliníkové disky). Na ne vám obujú pneumatiky 315/25 R23. Cena? Zatiaľ nevieme, viac snáď nájdete na www.HAMANN-MOTORSPORT.com