Hamann Conqueror II je exhibicionistický, avšak nie vulgárny
Agresívny bodykit dodal tomuto autu nie len ostrejší výraz, ale aj zlepšil aerodynamiku. Predné LED svetlá sú už dnes snáď povinnou jazdou na poli tuningu, preto ich má aj tento svalovec. Stará známa pravda hovorí, že kolesá robia auto, a toho sa držali aj vo firme Hamann. Conqueror preto dostal to najlepšie čo mohol: ultramoderné 23" disky vlastnej výroby s názvom "Unique Forged Anodized". Tie sú kované, nie odlievané, a tým pádom majú nižšiu hmotnosť a väčšiu pevnosť. Na oboch nápravách ich nájdete o rozmere 11x23" na ktorých sú plášte 315/25 R23. Taký bežný rozmer, čo poviete? Pre ešte lepší vzhľad a jazdné vlastnosti bol Range Rover spustený nižšie k vozovke: 40 mm (predok) a 30 mm (zadok).
Tuner Hamann nie je žiaden amatér, takže je jasné, že s úpravami neskončil pri novom nárazníku či veľkých kolesách. Ak je váš Range Rover Sport vybavený kompresorom dopovaným motorom 5.0 V8, Hamann vám pomôže z neho vydolovať až 560k (412kW) pri 6,500 o/min (pôvodne 510k / 375kW). Taktiež dokáže zlepšiť hodnotu krútiaceho momentu, konkrétne o rovných 60Nm (na 685Nm) v rozmedzí 2,500 až 5,500 o/min. Bokom neostanete ani v prípade, že ste milovníkom nafty a pod kapotou vášho Range Rovera máte dieselový 3,0 TDV6. Tam doktor Hamann zvýši výkon na 280k (206kW) a krútiaci moment na 660 Nm. Celá úprava je zakončená novým výfukovým traktom presne podľa želania zákazníka.
Ak máte záujem, kliknite na stránku www.HAMANN-MOTORSPORT.com
PS: pozrite si aj náš TopSpeed.sk test Range Rover Sport 3.6 TDV8