Štvorica koncoviek výfuku naznačuje, že Hamenn Hawk Roadster má výborný zvukový prejav.

Štvorica koncoviek výfuku naznačuje, že Hamann Hawk Roadster má výborný zvukový prejav.

Pod kapotou pracuje 6,2 litrový osemvalec. Pôvodný výkon 420 kW (571 k) a krútiaci moment 650 Nm sa zvýšili na 468 kW (636 k) spolu s maximálnym krútiacim momentom 680 Nm. Litrový výkon narástol zo 68 kW (91 k) na 75 kW (100 k). Tuneri vylepšenia dosiahli zmenou riadiacej jednotky motora a pridaním športového vzduchového filtra. Za nárastom výkonu stojí aj nový výfukový systém z nerezovej ocele, ktorý okrem iného vylepšuje zvukovú kulisu SLS. Vzadu ho prezrádzajú štyri koncovky s priemerom 90 mm. S novými parametrami Hamann Hawk Roadster akceleruje na 100 km/h za 3,6 sekundy a maximálne atakuje 320 km/h.

Mercedesu sa červená príliš nehodí. Vyzerá akoby vykrádal Ferrari. Tomuto prípadu patrí výnimka.
Čierna a červená ladia spolu vždy. Najmä ak ide o zmes uhlíkových vláken a kože.

Čierna a červená ladia spolu vždy. Najmä ak ide o zmes uhlíkových vláken a kože.

Ďalším bodom vylepšení je aerodynamika, ktorú testovali v aerodynamickom tuneli. Hamann použil nový predný nárazník, zadný difúzor, bočné prahy a otvory pre prívod vzduchu k motoru. Okrem toho sa nešetrilo uhlíkovými vláknami. Z karbónu je predná kapota, spätné zrkadlá a ďalšie časti. Výškovo nastaviteľný podvozok znižuje SLS o 30 mm. Celý desing vhodne dopĺňajú 21 palcové zliatinové kolesá, ktoré farebne ladia najmä s karbónovou časťou.


Vynikajúcou zmenou prešiel aj interiér. Farba uhlíkových vláken kontrastuje s červenými doplnkami. Zo štandardného interiéru sa stal športový salónik s koženými sedačkami. Atmosféru dotvárajú hliníkové pedále a nový volant. Tento červeno-čierny kúsok zažil svoju svetovú premiéru na autosalóne v Ženeve.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 20 obrázkov