Štvorica koncoviek výfuku naznačuje, že Hamann Hawk Roadster má výborný zvukový prejav.
Pod kapotou pracuje 6,2 litrový osemvalec. Pôvodný výkon 420 kW (571 k) a krútiaci moment 650 Nm sa zvýšili na 468 kW (636 k) spolu s maximálnym krútiacim momentom 680 Nm. Litrový výkon narástol zo 68 kW (91 k) na 75 kW (100 k). Tuneri vylepšenia dosiahli zmenou riadiacej jednotky motora a pridaním športového vzduchového filtra. Za nárastom výkonu stojí aj nový výfukový systém z nerezovej ocele, ktorý okrem iného vylepšuje zvukovú kulisu SLS. Vzadu ho prezrádzajú štyri koncovky s priemerom 90 mm. S novými parametrami Hamann Hawk Roadster akceleruje na 100 km/h za 3,6 sekundy a maximálne atakuje 320 km/h.
Mercedesu sa červená príliš nehodí. Vyzerá akoby vykrádal Ferrari. Tomuto prípadu patrí výnimka.
Čierna a červená ladia spolu vždy. Najmä ak ide o zmes uhlíkových vláken a kože.
Ďalším bodom vylepšení je aerodynamika, ktorú testovali v aerodynamickom tuneli. Hamann použil nový predný nárazník, zadný difúzor, bočné prahy a otvory pre prívod vzduchu k motoru. Okrem toho sa nešetrilo uhlíkovými vláknami. Z karbónu je predná kapota, spätné zrkadlá a ďalšie časti. Výškovo nastaviteľný podvozok znižuje SLS o 30 mm. Celý desing vhodne dopĺňajú 21 palcové zliatinové kolesá, ktoré farebne ladia najmä s karbónovou časťou.
Vynikajúcou zmenou prešiel aj interiér. Farba uhlíkových vláken kontrastuje s červenými doplnkami. Zo štandardného interiéru sa stal športový salónik s koženými sedačkami. Atmosféru dotvárajú hliníkové pedále a nový volant. Tento červeno-čierny kúsok zažil svoju svetovú premiéru na autosalóne v Ženeve.