Mať SLRko, navyše s logom Hamann a pod kapotou nakáľané, to je non sens!!!
Volcano nafasovalo kompletne nový odev zo “zamatu”. Karbónom nešetrili na predný a zadný nárazník, prahové nástavce a rozmerné zadné krídlo. Zabudnúť nemožno ani zadný difúzor a lemovanie výduchov kapoty tiež z uhlíkových vlákien. Agresívny výraz Volcana korunujú dve farebné varácie laku v podobe dvojíc hliník / chróm a biela / matná čierna.
Priestory v blatníkoch vypĺňajú ľahučké 21 palcové disky z Hamann edície Edition Race. ktoré sú vyrobené kovaním z hliníka. Tie obuli vpredu do gúm s mierami 255/30 a vzadu pomaly formulových 345/25 ( zaujímalo by ma, či majú aj vlastný pneuservis, pretože toto nevie na SVK prezuť nikto! :) )
Mať SLRko, navyše s logom Hamann a pod kapotou nakáľané, to je non sens!!! V tomto prípade sa počítajte kone na stovky. Sériovú V8ičku poladili zo sériových 626 k a 750 Nm na okrúhlych 515 kW ( 700 koní) a krútiak až na 830 Nm @ 3300 otáčkach. Tieto famózne čísla nadobudli množstvom úprav ako preprogramovaním riadiačky, úpravou výfukov a úpravou náhonu klinového remeňa pre pohon dvoch mechanických kompresorov. Pre zvýšené nároky na zaťaženie motora naň zavesili ďalšiu vodnú pumpu a upravili aj elektroniku v prevodovke. Pikoškou je šestica koncoviek výfukov, ktoré vytŕčajú spoza predných kolies.
Volcano zvláda zrýchliť z pokoja na 100km/h za 3.6 sekundy a maximálku dosahuje bláznivých 348 km/h. týmto pádom je Hamann Volcano rýchlejší o 14 km/h ako sériovka a dokonca o 11 km/h od doteraz najbrutálnejšieho derivátu SLR 722. O úpravách interiéru je škoda písať, však predsa oko vidí, no nie?